Hobbyfotografen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg fikk en venn av meg til å ta noen bilder i mittt eget bryllup. Men på noen av bildene så stod vi mellom noen trær og jeg har skyggen fra en trestamme som begynner på venstre fot og går ut ved høyre skulder. Er det noen mulighet for å få fjernet den skyggen. Har tilgang på 3.0 og CS. Men trenger en liten forklaring da jeg ikke er så kjent med programmene ennå. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei, Hvis du legger ut bildene her (eller et eksempel på hva du mener) så er det mye lettere å komme med råd\tips, og det gir andre muligheten til å laste bildet ned på egen PC og prøve å redigere det selv for å se hva som virker best. Christopher Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Prøver å legge ut et bilde som eksempel. Dere får se bort ifra utsnittet. Det er skyggen som er problemet i første omgang. Håper noen kan ta seg litt tid til å prøve eller fortelle meg hvordan jeg kan fikse dette selv. Har tilgang på CS og Elements 2.0 Endret 4. juni 2005 av Hobbyfotografen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå