Gå til innhold

Erfaringer med D-link DSM-320?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg har hatt en sånn, jeg var vel ikke helt fornøyd, jeg oppgraderte den med siste versjonen, men jeg hadde litt småkrøll med den likevel.

Den pleide henge seg, dvs at den måtte restartes for finne "serveren" altså pcen hvor feks mp3 var lagret, dårlig fjernkontroll, en meget bestemt strålingsvinkel for kunne bruke fjernkontroll, den tar ikke alle filtyper, du vil finne ut at enkelte ting ikke lar seg spille av.

Dette er egentlig bagateller, for den er jo billig i kjøp, lett installere første gangen, pluss at den så ut som om hadde en rimelig god rekkevidde på trådløst, men jeg kjører heller musikken rett fra harddisk til forsterker istedet.

Dette var hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13986

Har lest to norske tester, og flere utenlandske. De fleste testene er positive, og noen veldig positive.

Derimot er brukererfaringene nokså negative.

Noen som bruker denne og vil dele sine erfaringer?

PRøvde en slik noen dager her hjemme, men bestemte meg for å ikke kjøpe. Av en eller annen grunn er xbox'n min bedre til å avspille xvid filmer med. Lyden kom ut av sync, og flere av filmene jeg prøvde "hang" flere ganger i løpet av filmen.

Lenke til kommentar

Det er først og fremst musikk som min intensjon. Jeg har lest at det å streame video ikke er det lureste på trådløst, men i den ene testen skrev de at Microsoft Media Connect var bedre på dette enn den medfølgende softwaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...