Isdas Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg satt her om dagaen å "rensket" opp på datamaskinen min. Jeg så at jeg hadde mye rart jeg ikke trengte på brukerkontoen min, og kom ikke på noe jeg trengte. Jeg utførte handlingen ved å gå på administrator brukerkontoen å slettet profilen min... jeg opprettet deretter en nye med akkurat samme navn og restartet maskinen. Jeg var strålende fornøyd, og maskinen virket kjappere. Plutselig kom jeg på at jeg hadde klart å plassere noen utrolig viktige bilder + mp3 filer (disse er kankje ikke viktige, men dere skjønner hva jeg mener), i mappen "Mine Dokumenter" FØR jeg slettet kontoen... Dermed hadde jeg klart å slette disse filene, og jeg hylte og slo HARDT i veggen. I all min frusterasjon klarte jeg å komme på funksjonen "Systemgjennoppretning" i Windows... jeg slo til, og gjennopprettet datamaskinen til 2 dager tidligere, og filene var der! Etter hvert skjønte jeg at noe var galt; alle mp3 filene fungerte ikke, og jeg kunne ikke se bildene. Alle filene hadde riktig størrelse, men jeg fikk ikke åpnet dem! Hva skal jeg gjøre for å få åpnet bildene og spilt av mp3 filene? Takker for all hjelp.... MVH Isdas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå