FuzzFuet Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Siden noen av dere CPU fyrer er noen temp freaker så kan dere hjelpe meg med disse ordene? Disse vises sammen med CPU tempen min på ABIT EQ! 1. SYS 2. PWM Hva står de for? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg vil tippe SYS er temperaturen i kabinettet ditt. Hvis den er for høy til det, kan det være chipset. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) PWM står vel for strømforsyning. Endret 26. april 2005 av apwr Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 PWM -pulse width modulated.... en måte å omforme feks strøm på... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Siden noen av dere CPU fyrer er noen temp freaker så kan dere hjelpe meg med disse ordene? Disse vises sammen med CPU tempen min på ABIT EQ! 1. SYS 2. PWM Hva står de for? SYS vil jeg tippe er hovedkortet PWM er nok strømforsyningen Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 PWM er som alle er inne på noe med strømforsyning. Såvidt jeg vet er det snakk om temperaturen på mosfet spenningsregulatoren på hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå