div_ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvordan fjerne "husken" på det du søkte på i IE? når jeg søker på google ser du det du har søkt på,+ mailen ect, har ikke sett det før, prøvde "slett filer og frakoblet innhold"+ historie og logg, er ikke interessert i programmer som sletter for deg, kun windows måten Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tools -> inet options -> [clear history] Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 markere det og trykke delete (på tastaturet).. så trykker du pil ned og delete igjen Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) det funker ikke med Clear History. det har jeg prøvd selv. jeg fikk heller ikke fjerna det ved å kjøre ad-aware eller spybot heller. så problemet løste seg ved å gjøre den løsningen som ble forklart her. da lærte man noe nytt i dag også :D Endret 27. april 2005 av wil Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Man kan vell også gjøre dette ved å deaktivere "Auto Complete": Tools-->Internet Options-->Content-->AutoComplete. Da huker du bare av det Ie ikke skal huske og i tilleg tar du å sletter: Clear Forms og, hvis du vil, Clear Passwords. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå