HondaNSR Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei. Min bror`s Nokia 6600 vil ikkje starte. Det kom opp "Minne fullt" og etter det er det ingenting som virker, den vil ikke starte. Hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei Prøv å ta ut batteri og simkort og sett det inn igjen,har hørt at det kan fungrere,og få telefon på service for oppgradere sw,er gratis hvis du har garanti på den..siste sw som jeg vet om er v 5.27.0 28.06.04 nhl-10.den har jeg..fungerer fint den Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei Prøv å ta ut batteri og simkort og sett det inn igjen,har hørt at det kan fungrere,og få telefon på service for oppgradere sw,er gratis hvis du har garanti på den..siste sw som jeg vet om er v 5.27.0 28.06.04 nhl-10.den har jeg..fungerer fint den Er også gratis ved bruk av reklamasjonsrett. Trenger ikke å ha garanti. Det er dessverre en normal feil ved mange programvareversjoner som gjør at telefonene låser seg når minnet er fullt. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har pleidd å få opp "minne fullt" imens telefonen har vore på. Pleier slå av og på telefonen, då forsvinn meldinga Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Pass på at telefonen ikke har lite batteri og skru den av. Trykk og hold inne Grønn tast, stjernetast (*) og 3-tasten. Mens du holder dette inne skrur du PÅ telefonen. Telefonen vil da SLETTE ALT og legge inn systemfiler fra flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå