Mr.Fosli Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei. Jeg vet at windows XP prøver å gjøre slik at dette skal bli en enkel operasjon, men slik virker det altså ikke altid. Problemet er at i heimen har vi 2 skrivere. En samsung og en hp. Samsung skrivern virker ikke i perioder, den bare nekter å skrive ut dokumenter fra f.eks word selvom riktige drivere er innstalert og riktig skriver valgt. Alle pcene i huset tilhører arbeidsgruppen MSHOME . Men skriverne kommer nekter å skrive ut fra andre pcer enn den pcen skrivern er koblet til. Er det noe 3.parts software jeg kan/må innstalere for at dette skal virke eller er det intergrert i Windows? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det skal være nok at du deler skriverene. Det gjør du på kontrollpanelet -> nettverk -> "jeg vil dele skriverene mine med andre". Det er mulig at du må legge til skriverene på de ulike maskinene, men dette er enkelt. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 I tillegg til å dele ut skriveren, må du åpne for skriver og fildeling i XP-brannmuren Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Men skjønner dere hvorfor skriveren plutselig slutter å virke? Det er en samsung ml-1710. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå