Gå til innhold

Hvordan blir barbering og kviser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare dra i vei, så kappes kvisene bort ...

Vanskelig å si hva du burde gjøre, jeg har også noen kviser, men jeg pleier å barbere meg i tidsrommene der det er liten aktivitet. Altså blir skjegget ofte litt lenger enn tredagers. Har kuttet noen før, men det er vel ikke til å anbefale.

 

Kanskje noen andre har gode idéer?

 

edit: I tilfelle en eller annen ikke skulle skjønne det, så var den øverste linjen ironisk ment. Vil ikke ha medvirkning til kvisedrap på samvittigheten.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Anbefaler å barbere deg mens du dusjer eller legg en varm klut rundt halsen før du barberer deg.

 

Varmer du opp huden vil den hovne opp litt slik at etter du har barbert deg vil huden trekke seg litt tilbake og hårene stikke litt utenfor. Hvis du barberer "kald" hud, vil hårene som er avkappet trekke seg inn under huden og produsere flere kviser.

har barbert meg i 15 år nå, og den beste metoden for meg er å barbere meg mens jeg er i dusjen.

Bruker ganske varmt vann mot halsen i omlag 2 min. før jeg har på skum og starter med barberingen. Moren din har sikkert et lite speil du kan rappe med deg å ha i dusjen. ;)

Har holdt kvisene på god avstand etter jeg begynnte med dette.

Lenke til kommentar
men også ALDRI ALDRI ALDRI barber mot hårene. Alltid med hårene, det vil si nedover, aldri oppover.

Kan jeg få spørre hvorfor?

Tror ikke jeg merker noen forskjell.

Det han mener er for de som har følsom hud og lett får kviser.

Det hjelper å lese hva denne tråden går ut på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...