ADT Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Heisann, jeg storkoser meg med min splitter nye Dell 2001 FP, men når den er tilkoblet D-Sub, får jeg desverre ikke hele bildet med i bredden! Jeg kjøpte skjermen sammen med en kamerat, men han hadde ingen problemer med hans når den var tilkoblet D-Sub, og ja, vi koblet dem på den samme maskinen. Så det jeg lurer på er om dette er grunn nok til å sende skjermen tilbake til Dell. Man kan ikke se fra ca. klokken på startlinjen og utover. Altså ingen krise, men allikevel... Når jeg bruker serveren min, som er tilkoblet via D-Sub, er det jo greit å vite hvor mye klokka er! (Dette problemet får jeg altså ikke når skjermen er tilkoblet med DVI) Takker for alle svar, og en stor kos til de som bidrar Endret 26. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
apwr Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du har ikke mulighet til å justere plassering av bilde via skjermmenyen? Dersom dette ikke lar seg gjøre, har du selvsagt krav på en ny og fungerende skjerm. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Du har ikke mulighet til å justere plassering av bilde via skjermmenyen? Dersom dette ikke lar seg gjøre, har du selvsagt krav på en ny og fungerende skjerm. Nei, det går desverre ikke så bra... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 har du tykka på auto juster knappen på skjermen når du har den koblet på d-sub da? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 har du tykka på auto juster knappen på skjermen når du har den koblet på d-sub da? jau da Mang ein gong Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har du satt alle justeringer og greier på default da? (på skjermen altså) Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Har du satt alle justeringer og greier på default da? (på skjermen altså) Sure have! Hadde dette problemet rett ut av boksen, og hadde problemet etter masse resetting og slikt også... Noe som er litt merkelig er at fargefordelingen på rødt, blått og gult er forskjellige på instillingen "normal" på de to skjermene, så de bruker nok forskjellig softwareversjon... Endret 26. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Da lukter jeg dessverre retur av skjermen. Det er sånn som skjer når du kjøper billig dritt som dette Neida, skjermen er bra den (jeg mener det er det beste kjøpet om dagen). Dog er det vel slik at du ikke har døde piksler, og har en feil med d-sub. Neste skjerm er vel bra på d-sub, men har døde piksler. Neida. Kontakt Dell du, så ordner det seg helt sikkert Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, tro meg, jeg har lest alle tester det er å finne på denne skjermen, fulgt nøye med på dine anbefalinger her på forumet , talt opp pengene i sparegrisen ørten ganger, og vært hundre og ti prosent sikker på at jeg ikke vil angre dette kjøpet... Men sånn kan det gå gitt... Det er heldigvis ikke et problem siden min kamerat ikke har bursdag før langt uti Mai, og han egentlig ikke får bruke den før da. Jeg tar ganske enkelt hans perfekte skjerm, og han får sende tilbake min, og styre med Dell . Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå