Krankemot Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hello, jeg lurrer på om det er stor ytelsesforskjell på en harddisk med 2MB cache og en med 8. Mvh: Snorre Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 og er det verdt prisdifferansen? skal bestille hdd hvert øyeblikk Lenke til kommentar
Bluespider Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jepp! GLEM 2 MB cache!!! Koster jo bare noen tiere ekstra for 8 MN cache... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 rimelig stor forskjell ja. ville absolutt spandert på meg de ekstra kronene.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 er det stor forskjell mellom ATA/100 og ATA/133 da? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det spørs alt etter hva du skal bruke harddisken din til. Mer cache gir ikke nødvendigvis mer "ytelse". Det avhenger av bruksmønstre. Poenget er at det er en del overhead i å titte i cache hvis det du skal ikke befinner seg der . Som regel er mindre cache-minne kjappere enn større. Men prisforskjellen er så pass liten at jeg ville tatt 8 Mb cache. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 harddisken skal brukes til lagring av musikk, film bilder osv Lenke til kommentar
whom Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 harddisken skal brukes til lagring av musikk, film bilder osv Da funker det helt greit med 2 mb, men som sagt så liten prisforskjell... Ellers så vil du få litt høyere overøringshastighet mellom disker med 8 mb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå