Ehcoj Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Står dessuten noen ganger at "Tjenesten er midlertidig utilgjengelig". Men virker jo rart at den skal være "midlertidig utilgjengelig" så ofte Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har funnet ut at jeg får feilmeldingen "81000323" ganske ofte. Har prøvd å sende den inn til "msn hjelp" for å se hva som er problemet Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har samme problemet her nå. Holder på å klikke mongo snart. lol Installerte MSN 7, fikk ikke logga på, prøvde igjen, fikk ikke logga på, ad inf. Har eZ Firewall, ettersom Norton ikke funka. Prøvd forskjellige settings der, men får ikke logga på. Når jeg avslutter eZ firewall får jeg logga på, men det er uaktuelt å kjøre uten firewall. Jeg har Win2k... Prøvde så å avinstallere MSN7 å legge inn 6.2 igjen, men nå går det ikke an å logge på med 6.2, får bare beskjed om jeg MÅ oppdatere, får ikke prøvd å logga på engang. Hadde vært utrolig herlig om noen visste svaret på dette her? Hva heter det programmet som er en pakke av MSN, ICQ etc? Kan evt prøve det... Lenke til kommentar
Anthoniomontana Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) virker fint på meg,"81000323" kommer bare når jeg har internetten på arbeid frakoblet Endret 27. mai 2005 av Anthoniomontana Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fikk det ikke til å fungere, så bare gav opp hele greia. La inn Trillian, og det funker greit. Likte en del features bedre enn MSN faktisk eZ Firewall er ganske likt med ZoneAlarm, og MSN har trøbbel med ZA av en eller annen grunn. De har vel lagt til noe spyware dritt tenker jeg, slik at firewaller motsetter seg connect... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå