Ehcoj Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Som sagt i tittelen. Den bare prøver å logge på, så kommer det en melding etterhvert om "kunne ikke starte en samtale med *****", en i kontaktlista mi. Forskjellig person hver gang. Så prøver den å logge på litt til, men til slutt blir den bare frakoblet igjen og ingenting skjer. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har du reinstallert programmet? Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Reinstallert flere ganger ja, men hjelper ikke Lenke til kommentar
runlang Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hadde samme problem. Ordnet seg, men vet ikke hvorfor. Du kan prøve: Norton Antivirus - disable worm protection Zonealarm - if, then - uninstall. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 har du lastet ned en ny versjon? Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 har nyaste versjonen av msn ja hvis det er det du lurer på. Funket fint i de forrige versjonene, men nå skjærte det seg Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sjekk at brannmuren tillater MSN... Hadde samme problemet og det var løsningen... Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Har tilogmed prøvd å slå av brannmuren, men hjelper ikke for det Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 har hørt flere som har hatt problemer med MSN 7.0. blant annet ei venninde hadde problemer med MSN 7.0, men det løste seg da hun lasta ned nyeste versjon av MSN 7.0, ikke den første 7.0 versjonen men den andre versjonen som skulle rette opp endel feil fra den første versjonen. prøvd å logga på med en annen konto da? se om det går like galt? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Som sagt i tittelen. Den bare prøver å logge på, så kommer det en melding etterhvert om "kunne ikke starte en samtale med *****", en i kontaktlista mi. Forskjellig person hver gang. Så prøver den å logge på litt til, men til slutt blir den bare frakoblet igjen og ingenting skjer. Jeg har akuratt samme problemet! Jeg har prøvd: #Logge på med en annen konto #Sjekket at brannmuren tillater MSN #Slått av brannmuren (ZoneAlarm) #Testa om kontoen virka på en annen PC (og det gjorde den) #Innstallert nyeste versjon av MSN 7 Har enda ikke klart å logge meg på. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Fant ut at jeg klarer å logge meg på ca. 10% av gangene jeg prøver Endret 16. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 mhm, akkurat samma her Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ingen som har en løsning på problemet Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) prøv å last ned MSN 7.0 på nytt, eller få det av en kamerat eller noe, som veit at den funker.. Jeg hadde samme problemet, og det ordna seg når jeg fikk MSN av en kamerat.. --- Hvis ikke, så prøv å gå inn i Windows Task Mannager ("ctrl"+"alt"+"del") også avslutt alle "msmsgs.exe" og "msnmsgr.exe" også starter du MSN 7.0 på nytt.. Endret 18. mai 2005 av j0k3r Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) prøv å last ned MSN 7.0 på nytt, eller få det av en kamerat eller noe, som veit at den funker.. Jeg hadde samme problemet, og det ordna seg når jeg fikk MSN av en kamerat... Har prøvd å innstallere MSN 7 på nytt. Til og med en annen versjon av MSN 7, men har fortsatt samme problemet. Hvis ikke, så prøv å gå inn i Windows Task Mannager ("ctrl"+"alt"+"del") også avslutt alle "msmsgs.exe" og "msnmsgr.exe" også starter du MSN 7.0 på nytt.. Har også prøvd dette uten hell. Endret 18. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Mhm, har windows messenger i bakhånd, men ville gjerne foretrukket 7.0 Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Mhm, har windows messenger i bakhånd, men ville gjerne foretrukket 7.0 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 prøvd og skru av windows brannmuren? Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Den er avslått ja. Har Zone Alarm som jeg også har prøvd å slå av, men ser ikke ut til å hjelpe. Fant også ut at det fungerte på en annen maskin. Kan det ha noe å gjøre med at jeg har isdn? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Den er avslått ja. Har Zone Alarm som jeg også har prøvd å slå av, men ser ikke ut til å hjelpe. Fant også ut at det fungerte på en annen maskin. Kan det ha noe å gjøre med at jeg har isdn? Jeg har ADSL og akuratt samme problemet så har sikkert ikke noe å gjøre med at du har ISDN nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå