Gå til innhold

best av supermann?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er best av supermann? altså det står mellom smallive(er det slik det skrives?) eller supermann sjøl?

selv synes jeg at smallive er best men det er ikke stor forskjell! ;)

Smallville har egentlig lite med supermann å gjøre, supermann (som Lois and Clark) er litt mer action, mens smallville er litt mer såpe igjen. Men smallville seff! :yes:

Lenke til kommentar

1. Smallville (Genialt, gode special-effects.)

2. Louis and Clark (Er bare tøft liksom :p )

3. Supermann-filmene (Jeg så den første for et år siden, jeg orket ikke å se hele, jeg er sikkert for ung til å synes at så gamle filmer er bra. ^^ )

Lenke til kommentar
Smallville er best av dem,men må si at det har tapt seg litt idet siste..

Helt enig.

Spesielt er det forholdsvis lang tid siden Clark har fått kontroll over enda en av de kommende superkreftene hvilket Supermann besitter. Det blir kan hende litt ensformig i lengden å se ham måle krefter mot atter en kryptonittanfektet fiende, uten å egentlig komme noe videre i historien.

Selv om de tre mystiske krystallene har nylig skapt en smule forfriskning i serien, går det mer eller mindre ut på det samme. Masse såpe, og heller mindre action. Dessuten irriterer jeg meg over alle korttenkte feiltagelser serien i det siste har hatt meget av. Eksempelvis ser jeg ofte at Clark ikke benytter superhastigheten riktig - han stopper ofte før han burde, og mang en situasjon kunne vært unnverget om han hadde tatt evnen i bruk.

Jeg husker spesielt en episode der Clark skal til å stjele tilbake en krystall fra Lana/Isabelle med superhastigheten. Etter å ha tatt krystallen, stopper han simpelthen opp bare noen meter ifra for å studere objektet, hvorpå Isabelle selvsagt benytter anledningen til å angripe Clark. Nå, hvorfor løp han ikke noen kilometer bort fra åstedet? Meg bekjent har ikke heksen Isabelle den evne å bevege seg i den hastighet, hvilket betyr at han uproblematisk kunne ha sluppet unna. Det hele virker litt dårlig gjennomtenkt fra manusforfatterens side.

Lenke til kommentar
Smallville er best av dem,men må si at det har tapt seg litt idet siste..

Helt enig.

Spesielt er det forholdsvis lang tid siden Clark har fått kontroll over enda en av de kommende superkreftene hvilket Supermann besitter. Det blir kan hende litt ensformig i lengden å se ham måle krefter mot atter en kryptonittanfektet fiende, uten å egentlig komme noe videre i historien.

Selv om de tre mystiske krystallene har nylig skapt en smule forfriskning i serien, går det mer eller mindre ut på det samme. Masse såpe, og heller mindre action. Dessuten irriterer jeg meg over alle korttenkte feiltagelser serien i det siste har hatt meget av. Eksempelvis ser jeg ofte at Clark ikke benytter superhastigheten riktig - han stopper ofte før han burde, og mang en situasjon kunne vært unnverget om han hadde tatt evnen i bruk.

Jeg husker spesielt en episode der Clark skal til å stjele tilbake en krystall fra Lana/Isabelle med superhastigheten. Etter å ha tatt krystallen, stopper han simpelthen opp bare noen meter ifra for å studere objektet, hvorpå Isabelle selvsagt benytter anledningen til å angripe Clark. Nå, hvorfor løp han ikke noen kilometer bort fra åstedet? Meg bekjent har ikke heksen Isabelle den evne å bevege seg i den hastighet, hvilket betyr at han uproblematisk kunne ha sluppet unna. Det hele virker litt dårlig gjennomtenkt fra manusforfatterens side.

Joda er helt enig med deg på alle punktene. Er veldig teit at Clark ikke tenker og planlegger mer når han benytter seg av superkreftene sine. Duden er jo verdens sterkeste og raskere enn ei kule og har enn rekke andre superkule superkrefter som han ved å blande sammen er verdens farligste mann. Men neida han får bank av ei heks :roll: Det blir lamt og det er for mye såpe i selveste serien. Ofte handler det bare om folk som har fått midlertidige superkrefter ved å berøre kryptonitt at Clark må fighte. Dette blir for lamt.

De gamle Superman filmene var gode og Lois & Clark :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...