RolfOve Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jeg har oppdaget at styrespaken (joystick) på min k700 ikke er helt på midten. Den er litt for langt til høyre. Er dette en normalt? Har egentlig ingen praktisk betydning, men er litt dumt synest jeg. Kanskje noen vet om dette kan rettes opp på garanti? Hvordan er deres styrespake? Endret 26. april 2005 av RolfOve Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så vidt jeg vet så skal den være mest mulig sentrert, er den ikke det så foreligger det nok en mangel/feil. Om jeg synes du skal klage på dette eller ei avhenger egentlig om joysticken er slakk, dvs: om den kan beveges mer enn den skal uten å reagere. Da ville jeg ha klaget. Hvis ikke så ville jeg ha latt det være, da du kan være uheldig og få mer problemer... Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Forårsaker den en mangel ved telefonen kan du reklamere på det. Er det kun kosmetisk behøver ikke selger å utbedre det. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 I mine øyne er det en fabrikkasjonsfeil. Tar en sving innom en mobilfikser Var mest interissert i å høre om det er normalt, og hvordan deres telefon er. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har fikla med et par K700i opp gjennom tidene, og styrspaken slakker alltid litt til en side, avhengig av hvilken vei telefonen ligger Tror ikke det er noe alvorlig feil hvis mobilen fungerer helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå