jornln Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har en Canon Pixma IP4000R trådløs nettverksskriver. Da jeg installerte denne i nettverket hadde jeg en trådløs 3Com sender. Har nettopp byttet til Linksys ruter - og må endre instillingene på skriveren for å få den til å fungere. Har 128bits kryptering på skriveren - som jeg må endre på. Har noen vært borti denne skriveren før? Jeg kan ikke finne noen instillinger for den i Canon sin software. Kanskje jeg bare skulle avinstallere den - og installere den på nytt? Lenke til kommentar
Solidox_ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Sånn jeg forstod det, må du enten koble skriveren til første gangen med USB eller kablet nettverk, for så å sette opp skriveren, eller konfigurere om hele det trådløse nettverket slik at skriveren går rett inn. Den har støtte for det meste du trenger for å sette den opp i et eksisterende trådløst nettverk, så jeg ville gått for USB til du får satt den opp. Når du legger inn programvaren, følger det med "BJ Network Tool" som brukes til å sette den opp. På min finnes det også et webgrensesnitt, men dette er bare på japansk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå