Winters Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hei! Jeg har tenkt å bestille softgun fra softgun butikken AirsoftMarket, hvordan gjør jeg det? Noen som kan sette opp en steb-by-step guide, jeg er totalt newbie på internett handling Alle svar(nesten) vil bli behandlet med en stoor klem Mvh, Winters Endret 26. april 2005 av Winters Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Om du vet sikkert at de sender utenlands, så spør du bare dem! Enkelt og greit.. Kan godt hende de sender via FedEx, og da er det ganske enkelt! Er som vanlig post! EDIT: Ser nå at du kan betale via PayPal og via bank! Regner med da at det er Visa som brukes.. Endret 26. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Hvordan fungerer Paypal? og er 'bank' metoden slik att man bare får fakture regning eller blir tilsendt regning? må man sende penger inn til AirsoftMarket før man blir tilsendt våpenet? Stor klem til Glisevask Mvh, Winterrrr Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Er det noen aldersgrense på import av softguns? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Istedenfor å være 'morsom', kan du gi link til det forumet denne tråden kanskje skulle være i? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=78 Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Takk Kan admin flytte denne til det forumet? Takk. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Er det noen aldersgrense på import av softguns? Jeg innporterte fra danmark for et år siden. Det er 18årsgrense. jeg snakket med en toller pr telefon, hun sa blant annet at de behandles som våpen, uansett om det er en "leke".... Endret 26. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå