sir-alex Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jeg lurte på om det var noe man måtte gjøre første gang man brukte den... Hvor lenge må den lades? Kan man spille når den ikke er ferdigladet første gang?? Håper på svar På forhånd takk:) Endret 26. april 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du kan få svar på det du lurer på her. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 du bør endre topic den bør beskrive posten bedre. Lenke til kommentar
Tornardo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Klarte ikke å vente selv jeg så starta å spille før jeg hadde ladet den Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Du kan få svar på det du lurer på her. Det er ingen grunn til å be folk lese gjennom en forferdelig rotete tråd på 45 sider for å få svar på noen spørsmål. Forumet ville ikke vært særlig praktisk eller brukervennlig om hvert produkt skulle hatt en kjempestor tråd hver. Mye bedre å være behjelpelig, og svare trådstarter på spørsmålene, eller linke direkte til aktuelle gode svar i den 45-siders lange tråden. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er vel best og spille til batteriene blir tømt og lade den opp igjen til fullt!! Gjerne over natta!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå