L4r5 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg bare satt her og lurte på hvor moralske forumbrukerne her er. Derfor tenkte jeg at jeg måtte spørre om følgende: Hvis noen kom til deg og tilbydde deg en laptop til en verdi på 15000 og forlangte 2500kr, ville du da slått til, anmeldt ham eller høflig avvist ham og fortsatt med et du drev med? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tar'n for 1000 kr, ellers er jeg ikke interressert. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Anmeldt han. Han blitt frastjålet to mobiler, en for 2500 kr og en annen for 3000 kr, så jeg tenker litt på han som den har blitt stjælt fra. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva om det var en god kompis av deg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg hadde ikke kjøpt den. Men mer på grunnlag av at jeg selv er redd for å bli snytt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg vil ikke ta sjansen på å bli bura inne for helleri Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva om det var en god kompis av deg? Som skulle prøve og selge meg? Hadde bedt han levere tilbake mobilen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde kjøpt den!!! Du hadde absolutt ikke tenkt noe på den som den var blitt stjålet fra? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hadde det vært en god kompis av meg hadde jeg bytta kompis. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hadde aldri i verdenkjøt tyvgods. Litt moral må man tross alt ha. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde kjøpt den!!! Du hadde absolutt ikke tenkt noe på den som den var blitt stjålet fra? jojoo hadde jo ikke betalt full pris Hade betalt 3000 ca Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ville ikke gjort det avde enkle grunner: Tenk på personen maskina er stjålet av, han har det sikkert kjempegøy. Du kan bli tatt for heleri, ikke gøy. Jeg kommer til å hate deg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde kjøpt den!!! Du hadde absolutt ikke tenkt noe på den som den var blitt stjålet fra? jojoo hadde jo ikke betalt full pris Hade betalt 3000 ca Men han som har mista laptop'en hadde du ikke tenkt på? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde kjøpt den!!! Du hadde absolutt ikke tenkt noe på den som den var blitt stjålet fra? jojoo hadde jo ikke betalt full pris Hade betalt 3000 ca Men han som har mista laptop'en hadde du ikke tenkt på? hadde han fått tilbake PCen hvis jeg ikke kjøpte den? Svar NEI Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde han fått tilbake PCen hvis jeg ikke kjøpte den?Svar NEI Men hvis du hadde anmeldt fyren som prøvde å selge, så hadde han fått den tilbake. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde han fått tilbake PCen hvis jeg ikke kjøpte den?Svar NEI Men hvis du hadde anmeldt fyren som prøvde å selge, så hadde han fått den tilbake. hadde jeg anmelt han måtte politiet ha bevis og det gidder de ikke å skaffe Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde han fått tilbake PCen hvis jeg ikke kjøpte den?Svar NEI Men hvis du hadde anmeldt fyren som prøvde å selge, så hadde han fått den tilbake. hadde jeg anmelt han måtte politiet ha bevis og det gidder de ikke å skaffe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hadde han fått tilbake PCen hvis jeg ikke kjøpte den?Svar NEI Men hvis du hadde anmeldt fyren som prøvde å selge, så hadde han fått den tilbake. hadde jeg anmelt han måtte politiet ha bevis og det gidder de ikke å skaffe De gidder å skaffe bevis! Hallo! For da er det jo mer rett å kjøpe maskina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå