flodhest Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dette var dårlig. *bytte til FireFox* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal han avbryte hele turen bare pga det her? Uansett så er det hele et eneste stort markedsføringsprosjekt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tror hele greie var planlagt. Først fikk de masse folk til å laste ned browseren, slik at de kanskje bytter til den fremfor IE / FF. Deretter kjører de PR-stuntet helt ut, med en planlagt avbryting etter 2 to dager. Vil ikke være overrasket om det var en av de to på tur som tok høl på båten, eller "trakk ut plugget". Uansett så fortsetter jeg å bruke Opera. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tror hele greie var planlagt. Først fikk de masse folk til å laste ned browseren, slik at de kanskje bytter til den fremfor IE / FF. Deretter kjører de PR-stuntet helt ut, med en planlagt avbryting etter 2 to dager. Vil ikke være overrasket om det var en av de to på tur som tok høl på båten, eller "trakk ut plugget". Uansett så fortsetter jeg å bruke Opera. jeg au Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tror hele greie var planlagt. Først fikk de masse folk til å laste ned browseren, slik at de kanskje bytter til den fremfor IE / FF. Deretter kjører de PR-stuntet helt ut, med en planlagt avbryting etter 2 to dager. Vil ikke være overrasket om det var en av de to på tur som tok høl på båten, eller "trakk ut plugget". Uansett så fortsetter jeg å bruke Opera. Og så? Jeg gir faen i hvorfor og hvordan den båten gikk i stykker. Opera oppnådde et markedsføringsstunt uten om det vanlige. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Si meg Dj_evelen, Lager du tråder bare for postcountens skyld? Merk: Den går ikke oppover i Ot. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg kommer ikke akkurat til å bytte nettleser bare fordi han ikke svømte over sundet, for å si det slik. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 [...] Uansett så fortsetter jeg å bruke Opera. Og så? Jeg gir faen i hvorfor og hvordan den båten gikk i stykker. Opera oppnådde et markedsføringsstunt uten om det vanlige. Hvis du leser saken en gang til så ser du at jeg på ingen måte går bort fra Opera på grunn av et markedsføringsstunt. Jeg synes det var morsomt, og håper at flere deler min oppfatning og tar i bruk Opera. Det er nok flere selskaper som skulle ønsket seg så stor omtale i mediene, og så lenge historiene er gode er det positivt. Bedre å følge en slik sak enn å se på dårlige bannere over alt ellers. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg kommer ikke akkurat til å bytte nettleser bare fordi han ikke svømte over sundet, for å si det slik. og eg hadde ikke akkurat bytta TIL opera bare fordi sjefen svømmer over sundet... man bruker da opear fordi det er bra, eller? men reklamestuntet var kult nok det, kreativt. får lyst til å gjøre noe lignende stunt selv, selv om eg ikke er sjefen da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 /[etallica' date=26/04/2005 : 22:04] Si meg Dj_evelen, Lager du tråder bare for postcountens skyld? Merk: Den går ikke oppover i Ot. nei iikke i OT. jør det noen ganger i andre kategoreier Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 /[etallica' date=26/04/2005 : 22:04] Si meg Dj_evelen, Lager du tråder bare for postcountens skyld? Merk: Den går ikke oppover i Ot. nei iikke i OT. jør det noen ganger i andre kategoreier I've got proof! Dessuten må jeg si at du er master of skrivefeil. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg kommer ikke akkurat til å bytte nettleser bare fordi han ikke svømte over sundet, for å si det slik. og eg hadde ikke akkurat bytta TIL opera bare fordi sjefen svømmer over sundet.. Var kanskje uklart formulert, men jeg har brukt Opera siden 5.12, og jeg kommer ikke til å bytte med mindre jeg får problemer eller de slutter å oppdatere det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 /[etallica' date=26/04/2005 : 22:04] Si meg Dj_evelen, Lager du tråder bare for postcountens skyld? Merk: Den går ikke oppover i Ot. nei iikke i OT. jør det noen ganger i andre kategoreier I've got proof! Dessuten må jeg si at du er master of skrivefeil. ok takk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Var det ærlig talt noen her som virkelig forventa at han skulle klare det og ikke greide å lese mellom linjene på artikkelen til Opera? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har aldri noen gang trodd at mannen kom til å fullføre. En mann uten svømmetrening, svipptur til US of A? :S Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Han ble sliten etter tre lengder på Bislet Bad. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Var det noen som ikke skjønte det når det står "A local farmer spotted the drama from his kitchen window and took surprisingly sharp photos with a remarkably powerful telescopic lens."? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Var det noen som ikke skjønte det når det står "A local farmer spotted the drama from his kitchen window and took surprisingly sharp photos with a remarkably powerful telescopic lens."? Ganske obvious ja. Holdt på å knegge meg av stolen her. Absolutt genialt stunt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg tror hele greie var planlagt. Først fikk de masse folk til å laste ned browseren, slik at de kanskje bytter til den fremfor IE / FF. Deretter kjører de PR-stuntet helt ut, med en planlagt avbryting etter 2 to dager. Vil ikke være overrasket om det var en av de to på tur som tok høl på båten, eller "trakk ut plugget". Uansett så fortsetter jeg å bruke Opera. Og så? Jeg gir faen i hvorfor og hvordan den båten gikk i stykker. Opera oppnådde et markedsføringsstunt uten om det vanlige. De feiga fremdeles ut. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg tror hele greie var planlagt. Først fikk de masse folk til å laste ned browseren, slik at de kanskje bytter til den fremfor IE / FF. Deretter kjører de PR-stuntet helt ut, med en planlagt avbryting etter 2 to dager. Vil ikke være overrasket om det var en av de to på tur som tok høl på båten, eller "trakk ut plugget". Uansett så fortsetter jeg å bruke Opera. Og så? Jeg gir faen i hvorfor og hvordan den båten gikk i stykker. Opera oppnådde et markedsføringsstunt uten om det vanlige. De feiga fremdeles ut. Ja vel, tro at en som er totalt utrent kan svømme over Atlanteren du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå