*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Opera sjefen gidder ikke svømme alikavell les mer her Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 var vell pga at båten gikk til helv**** Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 var vell pga at båten gikk til helv**** jajaja det var bare en unskyldning. Han har GARANTERT råd til ny båt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hehe.. var vel egentlig ganske sikkert at det ikke ble gjennomført fra før Men faen jeg skvatt av annonsen til itavisen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 hehe.. var vel egentlig ganske sikkert at det ikke ble gjennomført fra før Men faen jeg skvatt av annonsen til itavisen Jamba!en mener du Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jamba? Fikk ørepluggene mine sprengt pga en slik en.. Sendte mail til Itavisen for å kreve nye, men har ikke hørt noe enda Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 var vell pga at båten gikk til helv**** jajaja det var bare en unskyldning. Han har GARANTERT råd til ny båt KANSKJE ikke det det gikk på? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 fins det ikke x antall tråder om dette nå¨? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 heheh, det er svakt av opera-sjef-duden Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 når han lover noe bør han holde det Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jamba? Fikk ørepluggene mine sprengt pga en slik en.. Sendte mail til Itavisen for å kreve nye, men har ikke hørt noe enda Jeg har pcen koblet til stereoen, og gjett om jeg hoppet opp fra stolen... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jamba? Fikk ørepluggene mine sprengt pga en slik en.. Sendte mail til Itavisen for å kreve nye, men har ikke hørt noe enda Jeg har pcen koblet til stereoen, og gjett om jeg hoppet opp fra stolen... er litt kul den sengen som er nå på reklamen da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jamba? Fikk ørepluggene mine sprengt pga en slik en.. Sendte mail til Itavisen for å kreve nye, men har ikke hørt noe enda Jeg har pcen koblet til stereoen, og gjett om jeg hoppet opp fra stolen... er litt kul den sengen som er nå på reklamen da Skal love deg det at den er ikke mye kul om du hører den mange mange mange mange ganger (ref: tysk mtv på et feriested i påsken - jeg ble GAL GAL GAL GAL!) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kisen sa at han kom til ås vømme til USA hvis det ble over 1 mill nedlastninger, folk lasta ned som gale, han dreit i turen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jamba? Fikk ørepluggene mine sprengt pga en slik en.. Sendte mail til Itavisen for å kreve nye, men har ikke hørt noe enda Jeg har pcen koblet til stereoen, og gjett om jeg hoppet opp fra stolen... er litt kul den sengen som er nå på reklamen da Skal love deg det at den er ikke mye kul om du hører den mange mange mange mange ganger (ref: tysk mtv på et feriested i påsken - jeg ble GAL GAL GAL GAL!) har blitt lei av de andre jambaene serlig den blå Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kisen sa at han kom til ås vømme til USA hvis det ble over 1 mill nedlastninger, folk lasta ned som gale, han dreit i turen. W00tism! Heia han! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Kisen sa at han kom til ås vømme til USA hvis det ble over 1 mill nedlastninger, folk lasta ned som gale, han dreit i turen. W00tism! Heia han! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Opera er fint, kan ikke ha noe av at CEO'en drukner. Jeg bryr meg lite om svømming over Atlanteren uansett Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 drokner han kan jo bare oen andre ta over Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 drokner han kan jo bare oen andre ta over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå