Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til valg av amp + elementer

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ikke så mye peiling innenfor dette temaet, men har uansett planer om å skaffe meg no lyd i bilen min (Audi 80).

Om noen kunne foreslått forsterker + elementer til en grei pris hadde det vært utrolig fint!

Jeg vil ha en kraftig bass, men også gode diskanter. Jeg vet ikke hvor mye jeg må ut med så dere får bare prøve dere fram på pris så får jeg se. Jeg har litt lyst på en forsterker som ser bra ut ihverfall, da jeg har tenkt å gjøre det litt fint i bakenden :)

Hører mange sier det er tull med 6x9" i hattehylla, men jeg kunne gjerne tenkt meg diskant i bakkant også.

Koblingskjema? Hadde også vært greit å fått. Jeg har spiller, en Xploid 4x50W.

Takker meget på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint er det sikkert, hehe :D

Tror du ender opp med litt av det samme som mannen i tråden jeg refererte til på subsida. Komponentsett kan du jo alltids oppgradere til senere og originalhøyttalerne blir gatrantert mye mer vellydende om de drives av en forsterker.

DynaBel BF0804 + Peerless Resolution 12" + signalkabel + speakonplugg samt høyttaler og strømkabel på minst 35mm2 kommer på ca 5000.

Ligg ialleall unna GAS, Boss, Sony og "pakketilbudløsninger"

I bilen din bør du nesten montere subben i hattehylla for å få lyden inn i kupeen og bygge kasse under. Du kan også montere den inn mot skiposen, fjerne denne og ha armlenet nede konstant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...