Even. Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du kan jo bare utsette det og utsette det, helt til du blir så gammel at synet, ryggen, hørselen og alt annet svikter og da har de lite bruk for deg i millitæret Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 ELLER du kan si at du ikke har lyst i det heletatt, har hjemlengsel og ikke har interesse av å gå i militæret i det heletatt.. (kan hende du er heldig, og iallefall slepper homoleir ) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har de egne homoleirer? *prøve å tenke på noe annet* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Snakk med psykologen/legen. Jeg snakket bare med legen. Sa jeg hadde depresjoner, angst for at det skulle skje noe med meg, angst for at det skulle skje noe med muttern/familien, kneskade, ryggskade, hjertefeil. Var kanskje ikke alt som stemte, men jeg vil si 4/6 var riktige. Så spurte han meg om jeg godtok siviltjeneste, det gjorde jeg da ikke fordi jeg ikke kom til å få nok penger til husleie osv. Så stemplet han på et ark, jeg måtte inn til sjefslegen eller noe sånt, han snakket med meg en stund, og jeg var fri. (måtte fortsatt vente sinnsykt lenge før jeg fikk dra da.) Så dro noen av de som ble sendt hjem til flyplassen og tok et par øl. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 spør du meg, er det bare pingler som bailer fra militæret. Tenk om det blir en konflikt en dag,- noen må jo forsvare landet! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det var vell slike poster som din, gunz, trådstarter ikke ville ha. Du bør som regel lese første post før man svarer i en tråd. OT: Så fint du ikke vil forlate meg Sjekk signatur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Synd du ikke er 23, da kunne du opprettet ditt eget trossamfunn og blitt forstander. http://www.pluto.no/doogie/GA/blekka/ga152...n/152rslik.html Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 For å si det sånn, så er det veldig lite du kan gjøre for å slippe unna førstegangstjenesten. Leser her at flere mener du bør si du har vondt i ryggen, og at du dermed slipper unna forsvaret. Vel, har du ikke legeerklæring på at du har problemer med ryggen, så gir de deg en frist på 2 uker til å skaffe en, og da sitter du fint i det om du har løyet. Leser også at folk her mener du bør røyke hasj etc. og at du dermed blir sendt hjem. Dette stemmer faktisk, men du slipper ikke unna fordeom. De ber deg vokse opp og bli moden, så får du en ny innkallelse noen år senere når de mener du er blitt moden for det. Gjør du noe kriminelt og havner i buret, vel, da får du innkallelse med det første du kommer ut av cella. I det hele tatt, det er en dum ide å lyge på seg et friår som flere kaller det. Det du heller kan gjøre, det er å si at du er uinterresert i å tjenestegjøre for landet. At du er motstander av våpen og krig, og at det hele er imot din politiske mening. Dette kan gjøre underverkeren, om du ikke dreit deg ut på sesjon og sa at du ville tjenestegjøre for forsvaret da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå