Eclipsed Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hei. I dag ringte jeg å hørte om jeg hadde kommet inn i militæret eller ikke... Fikk sjokk da en eller annen mil. tulling sa at jeg hadde kommet inn, og skulle til Stavanger et sted. Tjenestetiden begynte i slutten av september. Jeg har ikke søkt noen skoler eller noe slikt, og hadde gledet meg med stor G til et avslappende år uten noen form for kjas og mas. Noe som passer meg ypperlig! Jeg er OVERHODET ikke interesssert i å joine norges forsvar, og trenger derfor noen råd om hvordan jeg kan bli sendt hjem... Ønsker ingen poster som sier "militærtjenesten er faktisk ganske allright, lærer mye og det var et flott år tross alt" Vel, flott for dere, for min del bli jeg kvalm bare jeg hører ordene; forsvar, sersant, overst, køye og re-opp-senga-hver-dag Jeg VET at dette ikke er noe for meg, og har egentlig lite lyst til å forlate heimen Ønsker derfor seriøse tips,- grunnen til at man dimiterer vil stå på et eller annet "viktig-ark", og den fremtidige arbeidsgiver'n min kan lese dette. Derfor passer det dårlig inn at "Magnus fks. pisset på løytnanten gjentatte ganger, og viser ingen tegn til å bli en seriøs soldat" Endret 26. april 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Si at du har vondt i ryggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ønsker derfor seriøse tips,- grunnen til at man dimiterer vil stå på et eller annet "viktig-ark", og den fremtidige arbeidsgiver'n min kan lese dette. Derfor passer det dårlig inn at "Magnus fks. pisset på løytnanten gjentatte ganger, og viser ingen tegn til å bli en seriøs soldat" Slapp av. Det er nok bare hvis du søker jobb i militæret (og kanskje politiet?) arbeidsgiver kan lese dimmegrunnen din. (Men uansett er det ikke hyggelig å tisse på folk. ) Prøv deg med depresjoner. Uansett, det finnes mange tråder om dette. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 si at du er sengevæter men du burde være forsiktig med å lyve. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Si du har tilpasningsproblemer, dra til en psykolog å få han til å skrive en lapp der du får dette dokumentert. Mentale plager blir ikke skrevet ned, dvs du får et blankt dimmepapir, slik at det ikke vil forfølge deg siden. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ta sivilteneste! Då slepp du iallefall å reise frå mammaen og pappaen din. Å berre vere heime og gjere ingenting eit år er DRITFARLEG! Er jævlig vanskeleg å kome seg "i gang" igjen. Har sett mange eksempel på folk som tek seg eit "friår", for so å kræsje heilt. Klarar ikkje å skaffe seg ein skikkeleg jobb eller byrje på studier igjen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du har sikkert en del negative sider ved deg som du kan dra litt langt på stråe.. La oss si du har vært hos skolepsykologen et par ganger da : så kan du si at du har gått til psykolog pågrunn av depresjon og sosiale problemer. Med andre ord : smør på med et tjukt lag. (Men ikke altfor tjukt, fordi det er mulig at denne informasjonene faktisk kan brukes mot deg senere i livet) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal hver eneste 19 åring som ikke vil i militæret lage seg en egen tråd på forumet her? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal hver eneste 19 åring som ikke vil i militæret lage seg en egen tråd på forumet her? Virker sånn. Her bør du få noen tips: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...tegangstjeneste http://forum.hardware.no/index.php?showtop...tegangstjeneste http://forum.hardware.no/index.php?showtop...tegangstjeneste Gidd selv neste gang. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Vet at det er mange tråder der "ute", da jeg selv har lest alle sammen grundig. Grunnen til at jeg opprettet en ny tråd var fordi jeg synes det er mye off-topic og mange dumme grunner til å slippe, som aldri vil funke i den virkelige verden. Håpet også at noen nye grunner skulle dukke opp Takker for alle fine svar, da jeg virkelig ikke har lyst til å bli sendt langt opp i nord! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Bare si du ikke vill...Har ikke dette blitt frivillig da? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Har nok desverre ikke det... Det burde forsåvidt blitt det, jeg er sikker på at forsvaret uansett hadde klart å fylle opp plassene. Det er nok av skytegale "freaks" der ute! Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Si at du har vondt i ryggen. Det er noe som doktoren eller noen ikke kan motbevise, og dermed slipper du å måtte tjenestegjøre. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Si at du har vondt i ryggen. Det er noe som doktoren eller noen ikke kan motbevise, og dermed slipper du å måtte tjenestegjøre. Hvis du er heldig, ellers så slipper du bare å bære sekk i felten og får jobb som kopimaskinoperatør... Psykologen er din venn! Skaff deg en time hos psykologen, fortell at du er deprimert, du får ingen venner, og er ganske langt nede. Psykologen vil, om han tar deg alvorlig, spørre om du tenker på selvmord... Innlysende svar, så er du ute før du aner... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har hørt om en som skulle vaske doen og: Vasket doen med desinfiserende middel, Smørte doen inn med melkesjokolade, Tilkalte offiser for å godkjenne arbeidet, Fikk spm. fra offiser om hva det var i do, Stappet en finger i doen, dro opp "bajs", Smakte på det, Sa det smakte sjokolade, Ble sendt hjem på dagen Genialt! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har faktisk hørt om noen som det har gått riktig galt med da de prøvde og slippe!! En sa at han var homo (han var egentlig ikke det) også blei han sendt på homoleir!! En gikk amokk (på tull) og blei sendt på psykiatrisk avdeling!! Anbefaler ikke å lyve!! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 En sa at han var homo (han var egentlig ikke det) også blei han sendt på homoleir!! Hahaha, den er kjip! :!: Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Gjør det enkelt. Røyk hasj en uke før du skal på rekrutten. Da blir du sendt hjem med en gang. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Går det ikke an å skippe militæret pga. jobb, utdanning osv.? Eller så kan du flytte et år utenlands Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Går det ikke an å skippe militæret pga. jobb, utdanning osv.? Eller så kan du flytte et år utenlands Tror det bare blir utsatt dessverre!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå