sjiraffen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jeg skal kanskje kjøpe to små høyttalere fra Clas Ohlson til et skoleprosjekt, men det er en ting jeg lurer på. Hvis jeg klipper av ledningen som går fra den ene høyttaleren til den andre, vil det fortsatt komme lyd ut av den ene høyttaleren da? På forhånd takk for svar... Endret 27. april 2005 av sjiraffen Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvilke høytalere er det du skal kjøpe?? Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jeg skal kjøpe de billigste (tror jeg) høyttalerne du kan finne på Clas Ohlson. De koster 59 kr og da får du med et sett med øreplugger også. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvis jeg klipper av ledningen som går fra den ene høyttaleren til den andre, vil det fortsatt komme lyd ut av den ene høyttaleren da? Det vil jeg tro, ja. Men jeg garanterer ikke. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Med stor sansynlighet JA, men pass på å ikke kortslutte ledningen på det punktet du klipper. Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Med stor sansynlighet JA, men pass på å ikke kortslutte ledningen på det punktet du klipper. Okey, men hvordan skal jeg klare å passe på det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ikke noe problem. forsterkeren sitter i den ene høyttalern og den kabelen som går til den andre er bare en vanlig høyttalerkabel. bare klipp den av men anlegget ikke er plugget til så går det helt fint. husk og isoler den stumpen som blir igjen der du klipper av og da. en liten tapebit gjør jobben. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Du teiper der du har kuttet så ledningen ikke kommer borti noe som leder strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå