MaTizeX Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hei, jeg bestilte nettopp Netshops 259IA3, og fikk denne uken Pcen i posten..til min store forundring står det 259IA1 i bunnen av pcen.. Noen som vet hva forskjellen på disse er? Bør jeg sende den tilbake? takk for svar ! edit: skrivefeil Endret 26. april 2005 av MaTizeX Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe samme casen fikk jeg da jeg kjøpte CL25 til Whitebox. Der stod det Uniwill259IA1 men det stod jo ingen sted på siden deres at den ikke skulle hete det, men det står vel det på netshop at den skal hete IA3 mener jeg. Jeg har spurt Uniwill selv om forskjellen men de viste ikke det selv engang. Tviler på det er noen forskjell i det hele tatt. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kanskje det er skjermoppløsningen? Netshop sin har jo 1280x800 mens Whitebox sin har 1680x1050. Bare en teori. Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Den har jeg hørt før Men siden netshop sin heter IA1(står IA3 på siden deres) og WB sin heter IA1 så er det nok ikke oppløsningen. Og på Uniwill sine egne sider står det at IA3 har 1680x1050 og det hadde min IA1 også. Endret 26. april 2005 av Uniwill259IA1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Sikkert whitebox som har driti på draget når det gjelder navn. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 originalt fra leverandøren UW er IA1 en ikke-centrino løsning, mens IA3 er en centrino basert løsning. Enkelte norske nettbutikker har valgt å tolke den forskjellen annerledes, som f.eks forskjellen på skjermoppløsningen, men IA3 kommer både med WXGA og WSXGA+ Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 originalt fra leverandøren UW er IA1 en ikke-centrino løsning, mens IA3 er en centrino basert løsning. Enkelte norske nettbutikker har valgt å tolke den forskjellen annerledes, som f.eks forskjellen på skjermoppløsningen, men IA3 kommer både med WXGA og WSXGA+ Hva mener du? At de norske butikkene som selger IA1 bygger den om til en centrino maskin før de selger den? Og vist du ikke mener det så kan jeg fortelle deg at IA1 er like mye en centrino maskin som IA3. Og når det gjelder oppløsningen så finst både IA1 og IA3 med 1680x1050. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nei de bygger ikke den om til Centrino. Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Så hva er poenget til mr. locke da? Når IA1 er like mye centrino maskin som IA3. Og vist den ikke er det, så kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på disse to da? Sånn jeg ser det så er det faktisk ingen forskjell. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har også kjøpt en Whitebox CL25 men der står det Uniwill259IA3 i bunnen på den.. Har ingen anelse om hva som er forskjellen.. Synes forøvrig at viften går enormt mye på denne i forhold til CL56...og når den begynner å gå så stopper den ikke før jeg trykker på den vifteknappen, men den starter igjen etter en stund.. Noen andre som kan bekrefte om deres oppfører seg på samme måte? En ting til..Hvorfor får jeg på skjermen når jeg starter maskinen " NTLDR is missing. press any key to restart" Har reinstallert den 2 ganger men det samme skjer...noen anelse? Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg hadde en IA1(CL25) der vifta gjikk utrolig mye og bråka en del. Lite vits med vifte knappen da vifta starter igjen nesten med engang etterpå. Hadde ellers ingen problemer med min som du beskriver. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ups..fant ut hvorfor det sto " NTLDR is missing. press any key to restart" Jeg hadde stående i en usb pendrive i usb porten Kan ikke si at jeg er imponert over det der med at viften går ofte... skal teste litt til...mulig jeg sender den tilbake!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå