genstian Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei. Jeg tenkte jeg skulle installere arch siden den ser så spenende ut. Problem: jeg har AMD64. Løsing: kompilere pakker for AMD64, men kan jeg det? Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal vel ikke være noe problem. Rediger makepkg.conf. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Skal vel ikke være noe problem. Rediger makepkg.conf. ok, takker nedlastingen fra serveren av arch-0.7-base tar tid. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Egentlig lite poeng å laste ned noe annet iso enn netinstall siden de fleste pakkene på isoet må oppdateres. Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er jo akkurat det han gjør. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er jo akkurat det han gjør. Nei, han laster ned base-imaget som inneholder de mest grunnleggende pakkene (Imaget er på rundt 200 MB hvis jeg ikke husker feil?). Man kan ganske enkelt laste ned floppy-image for netinstall. Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Viste ikke at Arch hadde floppyer, men uansett base er etter min mening den enkleste måten å installere Arch på. Er det noen som fremdeles bruker disketter Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Viste ikke at Arch hadde floppyer, men uansett base er etter min mening den enkleste måten å installere Arch på. Er det noen som fremdeles bruker disketter Jeg er forsåvidt fullstendig enig i at base-imaget er en veldig grei sak, bruker det selv når jeg prakker Arch Linux på kamerater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå