gogodidi Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 som dere vet, med Oo 2 beta, er det et database program med i det men. på linux, kan jeg ikke bruke det, for når jeg prøver å lage en ny table, sier den at "a connection to file:///home/gogodidi/dbtest.odb could not be established" og at "the specified driver could not be loaded!" hva er galt? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 OpenOffice 2.0 beta...kan være noe av årsaken . Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 err det kunne det og... nei. nei jeg ahr ikke det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vist du installerer java forst, saa er det en mye storre sjansje for at det virker. Siden OOo database tingen er laget i Java. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vist du installerer java forst, saa er det en mye storre sjansje for at det virker. Siden OOo database tingen er laget i Java. Samt en haug med vizards etc. Bla. redhat jobber *hardt* med å få ting over på GCJ/classpath, og det ser ut til å gå innen FC4 Noe som betyr at OOo2 blir 100% fri, uavhengig av SUN JRE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå