HondaNSR Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei. Har rotet vekk usb kabelen til min icybox, og må vell egentli bare kjøpe ny, men hvaslags skal eg kjøpe? Ellers, så passer ikkje de Firewire kablene som følgde med, passer ikkje i maskinen, hvaslags ledning skal eg bruke mellom 1557gls og icybox? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 ville tatt meg en tur på elkjøp eller lignende å letet litt rundt. Hvis du har firewire på maskinen din og det ikke passer skyldes det at kablene som følger med er 6pins firewire i begge ender, du trenger sikkert 4pin på ene siden og 6pin på andre (som sagt hvis du har firewire på maskina, gadd ikke sjekke...) Firewirekabel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119714&cks=PRL MERK: den kabelen kan fås billigere i 2meter utgaver, fant link til en lengre en pga mer ilustrerende bilde. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Har FW på pc`en ja, sann "liten" en. Bestiller en med en gang=) Sammen med ny mobil, minnekort og wlan utrstyr, huff for en regning Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Stopp!!!! Sikker på at du ikke vill sjekke om du finner noe billigere på elkjøp? Hvis du skal ha mye annet kan det være greit, men du kan jo surfe litt på forskjellige netshoper å se om de har usb kabelen du leter etter? Jeg skriver dette pga jeg hadde problemer med firewire på min ICYBOX. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Orker ikkje å endre ordre, er konfirmert om 5 dager så det gjør ikke så mye Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vell, gratulerer Håper du er mer heldig med FW en jeg var... Skal teste det igjen i nær fremtid når jeg får tilbake icybox'n fra utlån. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 USB-kabelen skal se slik ut: http://www.cray.no/catalog/product_info.php?products_id=3400 Men den koster nok mer enn dette de fleste plassene. Butikker har normalt svært høy avanse på slike varer fordi folk kjøper uansett. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Bestilte USB isteden. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå