jagdtigerII Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei, Har akkurat mottat mitt nye skjermkort, ett Asus 6800 256mb. Men installasjonen av driverne funker heller dårlig, så window kjører alltid opp på minimal oppløsning. Driverne blir installert uten problem, men etter omstart er kortet listet i hardware manager som Nvidia Gf6800 med ett gult - ! - Har prøvd alle mulige driver fra nvidia samt lastet ned de siste fra asus, men alle med samme resultat. En liten ting jeg la merke til på skjermkortet, er nemlig at det har to strøm innganger. En definert PRIMARY og and SECONDARY, er det nødvendig med begge disse to?? Går utfra at den andre er for en backup power løsning. Hovedkortet er ett Abit IC7-MAX3 og jeg kjører Windows XP SP 1A, med alle nye drivere samt patcher fra Microsoft og Abit. Noen som har noen gode ideer for hva jeg kan teste videre for å få dette greie til å funke? Mvh Meg Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Avinstallerte du alle gamle drivere før du installerte nye? Og hvis du høreklikker på det gule utropstegnet og velger oppdater driver og søk etter driver automatisk, finner du enda ikke driverne? Og jeg mener å huske jeg leste ett sted at det er en strømkontakt for selve gpu/ram og en for kjøleviften, men skal ikke si ikke 100%. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Begge power connectorene skal tilkoples (og ikke dele kabel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå