Juggah Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva brukes de hakene foran hver sang i biblioteket til? Hvordan legger man til flere sanger i en eksisterende spilleliste? Hvorfor har jeg plutselig to On-The-Go lister? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) hakene foran hver sang er vel de sangene som den skal oppdatere på ipoden.. dvs at hvis du huker den av vil den ikke gjøre noe med den på ipoden din... jeg tror den lager ny on the go liste hvis du har laget en, kobler ipoden til pcen, og så starter på enda en on the go... da vil den lage nr 2 tror jeg i stedet for å legge dem til den første... men det har jeg ikke undersøkt.. edit: du legger flere snager til spillelistene ved å dra dem fra library til den aktuelle spillelisten... Endret 26. april 2005 av Musty Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kan sangene du laster ned fra Itunes brukes på andre mp3spillere, dvs Creative osv? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 kan brukes i andre mp3spillere ja Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 kan brukes i andre mp3spillere ja Er dette lovlig? Hørte at det ikke skulle være lov. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 okay.. takker! Men om en annen iPod mini blir koblet til min PC, så blir den synca med min playlist sant? Hvordan unngår man at de sangene forsvinner når den blir koblet til en annen PC med andre sanger? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 forresten, man trenger det nye programmet til DVD-Jon for å bruke det i andre spillere. Leste det i dagbladet istad Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du kan ikke bare laste ned fra iTunes musicstore og kopiere musikken over på en hvilken som helst mp3spiller, du må ha en iPod. Dette sikrer jo apple at alle som bruker iTMS har en iPod eller går til anskaffelse av en. Det er jo hele grunnen til at de begynte å bruke DRM, i iTunes tror jeg at det også er en begrensning på hvor mange ganger du kan overføre filen før den blir sperret, men dette er jeg ikke sikker på. Men DVD- Jon har som sagt laget ett program som gjør at du slipper denne sperringen, dette programmet finner du på Nanocrew.net tror det heter JustTune. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tenker du på PyMusique Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 mulig, har ikke brukt ptogrammet selv, men det er jo egentlig en enkel sak å finne ut av, er jo bare å se på siden til nanocrew hvis du er interresert. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 PyMusique fjerner ihvertfall alle kopisperrer og sånnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå