Gå til innhold

noen spørsmål om iTunes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hakene foran hver sang er vel de sangene som den skal oppdatere på ipoden.. dvs at hvis du huker den av vil den ikke gjøre noe med den på ipoden din...

jeg tror den lager ny on the go liste hvis du har laget en, kobler ipoden til pcen, og så starter på enda en on the go... da vil den lage nr 2 tror jeg i stedet for å legge dem til den første... men det har jeg ikke undersøkt..

edit: du legger flere snager til spillelistene ved å dra dem fra library til den aktuelle spillelisten...

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Du kan ikke bare laste ned fra iTunes musicstore og kopiere musikken over på en hvilken som helst mp3spiller, du må ha en iPod. Dette sikrer jo apple at alle som bruker iTMS har en iPod eller går til anskaffelse av en. Det er jo hele grunnen til at de begynte å bruke DRM, i iTunes tror jeg at det også er en begrensning på hvor mange ganger du kan overføre filen før den blir sperret, men dette er jeg ikke sikker på. Men DVD- Jon har som sagt laget ett program som gjør at du slipper denne sperringen, dette programmet finner du på Nanocrew.net tror det heter JustTune.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...