christian232 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg driver en dataklubb og jeg er for mange bindeleddet når det gjelder dataproblemer. Denne gangen er jeg helt grønn! Han fyren har kjøpt seg et kamera som ikke har firewire. Det kameraet har S-video og A/V out. Jeg lurer på hvordan en kan spiller over til Pinnacle Studio 8. Får det ikke til. Har lest rundt i forumet, og alle får det til! Han har en kabel som passer med en minijackutgang (a/V out). På ledningen finner jeg en gul og en hvit utgang. Den hvite til lyd og den gule til video. Han har også s-video kabel. Kan man spille over med s-video eller video/lyd via Gainward GT6600 GS? Hadde vært fint om noen har vært borti dette og ønsker å hjelpe ' kameraet han har er Samsung VP-L700 (PAL) Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ingen som veit om det går an å ta opp video via S-video gjennom Gainward 6600gt GS? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Det er iallfall mulig med Gainward 6600GT Golden Sample m/VIVO, ifølge en annen tråd i dette forumet, og det høres jo ut til å være omtrent det samme kortet? Endret 27. april 2005 av Rocambole2 Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 ja er samme kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå