Kenneth Solfjeld Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kan ikke se andres profiler hvis jeg bare har MSN oppe. Det går merkelig nok an når jeg har en annen side oppe samtidig f.eks. Hardware.no! hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Noen? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kanskje brannmuren din hindrer msn i å starte nettleseren? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Denne tjenesten er utrolig treig, hos meg funker det bare om jeg fokuserer på den siden. Om det ikke fungerer, prøv: http://members.msn.com/e-post adresse" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Kanskje brannmuren din hindrer msn i å starte nettleseren? Det funker ikke med brannmuren avslått heller. Jeg må starte Firefox for å få det til å virke! Snålt.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Noen andre? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Har du avinstallert iE? MSN bruker hvertfall bare iE for å åpne sidene sine på, selv om jeg har FF som standard browser. Endret 27. april 2005 av Pels Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Har ikke avinstallert IE, men jeg har Firefox som "default browser" Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har det samme problemet her Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har ikke avinstallert IE, men jeg har Firefox som "default browser" Kan det ha noe å si? Nei, har det jeg også men iE åpner seg da når jeg skal til profilen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Har ikke avinstallert IE, men jeg har Firefox som "default browser" Kan det ha noe å si? Nei, har det jeg også men iE åpner seg da når jeg skal til profilen. Det skjer ikke her, jeg må åpne browseren for at det skal virke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå