Hotvedt Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 ganske enkelt.. trenger man trafikalt grunnkurs for mopedlapp? Er dette noe man tar før, eller i ettertid av kurset?(evnt inkludert?) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, man trenger tgk før man begynner med mopedlappen. Dette ble et must etter 2005.. koster ca 2000kr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, det trenger du vel ja.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 en eller annen politiker som laga den låven, sikkert samme som laget 45km grensa Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 alltså.. trenger man selve beviset før man kan ta lappen? mener.. kan man melde seg på mopedkurs selv om man ikke har "beviset", men går på TGK? man trenger vel ikke denne før selve oppkjøringa? eller? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 trur tgk er med i oppkjørings pakken. Mener å ha hørt det Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 så alle 15 åringer kan melde seg opp til mopedlappen, og betale de 3k elllerno den koster, og bare ta teoriprøve i tillegg? dette vel ikke korrekt? så man trenger trafikalt grunnkurs til moped, og dette følger med? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 altså det jeg vet nå for å ta prøver er at du trenger, tgk, 10 timer teori og 10 timer kjøring. Så kan du ta prøven. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 man trenger tgk for å ta prøven til tgk? wtf? spør på nytt: trenger man trafikkalt grunnkurs før man begynner på mopedlappen, eller må jeg bare ha det før jeg tar praksisen? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nei, du må ha det før du får lappen Hvis du ble noe klokere av det. trenger ikke fulløfre tgk før etter at mopedkjøring er ferdig Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 okey.. back to basic.. i rekkefølge: -ta mopedlapp -ta tgk -ta prøven -få lappen rigth? har jeg forstått det riktig da? (ja, jeg trenger det inn med teskje innimellom) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Ja. Der har du det Foresten, hvis du begynte med å ta mopedlappen før 1. januar i år er det unødvendig med trafikalt grunnkurs. Du trenger heller ikke å ta tgk for å øvelseskjøre med bil, da mopedlappen teller som tgk. Endret 26. april 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 "problemet" er at jeg først nå har funnet ut at jeg har "behov" for lappen.. (jobb krever det) Har ikke begynt på lappen før nå, men har meldt meg på kurs. Så jeg regner med at lappen er nødvendig i tillegg til tgk for mopedkjøring? Er litt.. hmm.. amatør på slikt Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hehe.. Ja, må ha lappen før du kan kjøre Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 jeg trenger verken billappen, trafikalt grunnkurs, moped lappen eller noe annet for å kjøre moped hihi Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) jeg trenger verken billappen, trafikalt grunnkurs, moped lappen eller noe annet for å kjøre moped hihi Hvorfor det? Selvfølgelig trenger du ikke lappen for å kjøre moped, men det ulovelig.... Endret 26. april 2005 av TDK Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) jeg trenger verken billappen, trafikalt grunnkurs, moped lappen eller noe annet for å kjøre moped hihi Hvorfor det? Selvfølgelig trenger du ikke lappen for å kjøre moped, men det ulovelig.... nei, jeg kan kjøre uten lappen helt lovelig Er jeg spesiell ? Endret 26. april 2005 av chil Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) jeg trenger verken billappen, trafikalt grunnkurs, moped lappen eller noe annet for å kjøre moped hihi Hvorfor det? Selvfølgelig trenger du ikke lappen for å kjøre moped, men det ulovelig.... nei, jeg kan kjøre uten lappen helt lovelig Fordi? Det var vel en regel om at du kunne kjøre moped uten lappen når du var over 21 år, men den er gyldig lenger.... Endret 26. april 2005 av TDK Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 jeg trenger verken billappen, trafikalt grunnkurs, moped lappen eller noe annet for å kjøre moped hihi Hvorfor det? Selvfølgelig trenger du ikke lappen for å kjøre moped, men det ulovelig.... nei, jeg kan kjøre uten lappen helt lovelig Du er altså over 20år? Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 jeg trenger verken billappen, trafikalt grunnkurs, moped lappen eller noe annet for å kjøre moped hihi Hvorfor det? Selvfølgelig trenger du ikke lappen for å kjøre moped, men det ulovelig.... nei, jeg kan kjøre uten lappen helt lovelig Du er altså over 20år? stemmer hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå