Gå til innhold

Ny, billig DVD-spiller

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en standard sonefri spiller som kan spille av DIVX, DVD+R/RW, DVD-R/RW, SVCD, AVI (++). Trenger ikke å være av beste kvalitet siden utstyret bildet skal vises på er heller skralt. Bare det ikke er Mustek-kvalitet er jeg fornøyd.. Helst under 1000kr. Er helt 0 på området ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne spillern ser veldig bra ut. Kanskje jeg kjøper den selv. Jeg har ikke sett noen bedre til den prisen der. Og kult å støtte norske folk.

Asono DVDX70+

DVDX70+ er en forbedring av sin forgjenger, og støtter også blant annet OGG Vorbis.

Spilleren støtter de aller fleste tilkoblingsmuligheter og er sonefri (kan spille filmer fra alle verdensdeler). Spilleren er dessuten kompatibel med DivX formatene DivX 3.11, 4, 5 ASP og Xvid.

Spilleren støtter en rekke formater som DVD, DVD+R/RW, DVD-R/RW, MPEG/DivX, VCD, SVCD, HDCD, CD, CD+G, MP3, OGG, WMA, CD-R/RW. DVDX70+ har i tillegg en rekke praktiske hurtigtaster for meget enkel og effektiv bruk av spilleren.

Spilleren har også progressive scan output som forbedrer billedkvaliten ytterligere!

Lenke til kommentar

spaceworld og lefdal har den spillern der. eller så kan du kjøpe den på asono.no mener prisen er lik overalt. jeg kjøpte min på lefdal til jul. Har oppgradert firmware 4 ganger etter jul. og det er veldig enkelt.

eneste som er litt dritt er at det krever en cd hver gang og siden jeg ikke har cdrw plater liggende så må jeg ofre en pr gang

Lenke til kommentar

Takker for forslagene!

Det står egentlig mellom disse to da. Noen som vil komme med noen innspill om hva dere tror er best? Hi-Fi-klubben er vel kjent for god kvalitet, og det spiller en stor rolle her. DVDX70+ er uansett min favoritt ettersom den har fått så mye skryt, har god DivX-støtte, og mulighet for oppgraderbar firmware. For de som måtte lure, så spiller DVD2005 DVD-R/+R/DivX, - jeg sendte mail til Hi-Fi-klubben og spurte. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Tagent D-400. Kjøpte min i Sverige og er kjempefornøyd. Det er Dansk merke og produseres av Eltax som også er dansk.

P.S: Komplett.no selger den.

Noen specs:

Mediatype: CD-R, CD-RW, SVCD, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW, DVD+R, DVD, CD, Video CD, HDCD

Lydmodus: Surround Sound

Responsbåndbredde: 4 - 44000 Hz

Digitalt lydformat: Dolby Digital-signal, DTS-digitalutgang

Signal-til-lydforhold 98 dB

Total harmonisk forvrengning: 0.002%

Kontakttype 1 x SPDIF-utgang ( TOS Link ) - bak

1 x SPDIF-utgang ( RCA phono ) - bak

1 x SCART ( 21 pin SCART ) - bak

1 x VGA-utdata ( 15 pin HD D-Sub (HD-15) ) - bak :love:

1 x S-videoutgang ( 4 pin mini-DIN ) - bak

1 x komponentvideoutgang ( RCA phono x 3 ) - bak

1 x kompositt videoutgang ( RCA phono ) - bak

1 x 5,1-kanals lydutgang ( RCA phono x 6 ) - bak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...