lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Har planer om å kanskje kjøpe en prosjektor å bruke som PC-skjerm nr. 1 (har en 19" CRT til spilling ved siden) og også til å se film! Problemet er bare at jeg ikke vil ha en prosjektor som må kjøles ned bestandig og den skal helst være lett og rask å starte! Kvalitet er egentlig det samme, men vil helst at den skal være grei å bruke i lys! Finnes det i det hele tatt en slik prosjektor, eller drømmer jeg litt? Om ikke det blir prosjektor, blir den nok en 26" Widescreen LCD. Noen som har erfaringer med den? Fin pris ihvertfall.. Stor og briefbar! EDIT: Fant en tilsvarende skjerm på Siba som også virket fristende: http://www.siba.no/Product/Product_TV.aspx...+-+20-42+tommer Endret 28. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Fant en prosjektor hos Komplett.no til bare 5.000 spenn! Hvordan er den å se på i lyset egentlig? Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307262&cks=FRO Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Den prosjektoern du viste har SVGA oppløsning. Om du skal bruke den til pc er det helt ubrukelig (for de fleste typer mennesker da vel og merke). Bare om du er 63år og nærsynt osv. så funker den kanskje greit, fungerer egentlig utmerket til Kabal da. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er er en prosjektor man kan karakterisere som en powerpoint pj. som kun er brukbar til powerpoint Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ville helst lagt mer i en projektor en 5000. Slike billige projektorer er veldig lyssvake, dårlig oppløsning og generelt sett veldig dårlige. Da ville jeg heller gått for en av de LCD fjernsynene du linket til. Komfet deg eller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå