sealt Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Tiscali fornekter seg ikke. I går kom det en faktura fra de med utgått faktura dato.Lurer på om de er fulle der inne :smile:. Jeg har aldri hatt så bra ping på online gaming som jeg har fått med Telenor på ISDN.I tillegg til at en får hjelp når en trenger det,har bestandig hatt Telenor til telefon og når det har vært problemer har det aldri tatt mer enn 24 timer og få det fikset. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-07-09 17:51, tesaete skrev:Årsaken til at mange får purringer og inkassokrav kan også være forårsaket av en stor stygg ulv som heter posten.Tiscali er best, selv om de sliter litt med fakturarutinene sine. Jeg får jevnlig regninger fra energileverandør, nettleverandør, telefonselskap, mobilselskap, NextGenTel og flere andre. Det har ikke hendt meg at jeg ikke har mottatt regning på noe av dette og har ellers aldri mistet noe annet i posten. Og det virker ikke sannsynlig at Posten roter bort mange flere regninger fra Tiscali enn andre selskaper (mange som har problemer med Tiscali forstår jeg). Og hvorfor er Tiscali best? Jeg har aldri prøvd de og lurer litt på hva du legger til grunn for den påstanden? Forstår at mange har den totale motsatte oppfatning som deg. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det høres ut som tiscali ja :smile: De og endel virtuelle mobiloperatører... Liker ikke Telenor, men betaler faktisk prisen for å få proffe tjenester. Alltid svar på telefon/mail, lite tull med faktura. Sorry, men det er en vinner i mine øyne. Gidder ikke alt peset med å måtte sloss mot dårlige rutiner/inkasso 3 ganger i året. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har selv jobbet med inkasso i ca 2 år. Du gjør som følger: 1)Let frem all korrespondanse mellom deg/Inkassoselskapet event. Tiscali. 2) For guds skyld ikke betal inn noe av kravet, hverken fakturaen eller inkassosalæret. Hvis du gjør det, er det det samme som å si at du erkjenner kravet. 3) Sett deg ned og vent på at de tar saken inn til forliksrådet i din hjemstedskommune. I og med at dette er snakk om et relativt stor krav, vil de sannsynligvis gjøre det. Så vær sikker på at du har all dokumentasjon som trengs. Håper dette kan hjelpe deg Lef [ Denne Melding var redigert av: Lef på 2002-08-14 16:55 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå