Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The simpsons 350 shows completed =D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simpsons starta med "normal" humor blanda med en smule romantikk osv, men har bare utvikla seg til det bedre gjennom årene, med sykere humor :D

*Måtte Simpsons leve evig*

Bra, at mange fortsatt liker det.

Sitter fortsatt her og irriterer meg over en post i IMDb.com forumet under The Simpsons som jeg leste for noen måneder siden. En som sa at det var på tide å avslutte serien nå og ikke dra den ned i møkka, siden dagens episoder var så elendige - greit nok at alle har hver sin mening - men at han i tillegg kunne påstå at han var et av de største fanene av serien er bare helt utrolig.

EDIT: Kan føye til to tråder jeg har oppdaget, sistnevnte var den jeg klagde på over.

http://www.imdb.com/title/tt0096697/board/flat/18124182

http://www.imdb.com/title/tt0096697/board/flat/16454881

Tenk at en i tillegg kan påstå at man er en idiot som lurer seg selv ved å fortsatt mene det er en bra serie.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Tenk at en i tillegg kan påstå at man er en idiot som lurer seg selv ved å fortsatt mene det er en bra serie.

Hehe, vi hadde en Simpsons diskusjon i vennegjengen for ikke så lenge siden og da var alle enige om at Simpsons bare har blitt bedre gjennom årene.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er nok en av de som synes de bare blir bedre og bedre. Jeg tror de hadde flere feil i de tidligere episodene - som f.eks. man ser fra utsiden av huset at det ikke står noen biler der, men så fra innsiden mot vinduet, står det en bil utfor. Dette er bare et eksempel.

For øvrig synes jeg animasjonen er bedre nå en før, og tegningene generelt. Er mulig humoren er litt dårligere, siden det er litt vanskelig å komme opp med ideer, men jeg tror i lengden jeg foretrekker de nyeste episodene.

Men å påstå at man lever i "denial" ... Jeg vil ikke ha en ny advarsel, så mer sier jeg ikke.

Personlig håper jeg The Simpsons fortsetter leeenge. Vil alltid tenke på det som en av de beste seriene noensinne.

EDIT: Skrivefeil.

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Fant denne

351st Outrates 350th Episode

he 351st episode 'The Heartbroke Kid' outperformed the 350th on Sunday night, with solid figures all around. Don't Fear The Roofer gathered 10.4 million viewers, while The Heartbroke Kid which aired immediately after brought 11.7 million viewers to Fox. In past instances where double features aired, The Simpsons always outrated itself in an 8:30pm slot over the 8:00pm slot. Fan reviews also suggest The Heartbroke Kid was the better episode, which was actually intended to be the 350th episode up until a month ago. The show helped boost figures for the return of Family Guy (11.5 million), while the second installment of American Dad had 8.5 million viewers, giving Fox its best numbers in the time slot in more than a year in key young demos. The network hit second place for the night, something they haven't achieved in a while. ABC came first, boosted by Desperate Housewives and Grey's Anatomy.

fra Simpsons channel.com

Lenke til kommentar
Hehe, vi hadde en Simpsons diskusjon i vennegjengen for ikke så lenge siden og da var alle enige om at Simpsons bare har blitt bedre gjennom årene.

Vel, jeg mener nå at seriene begunner å miste sin originalitet. Det hopper veldig da!

To episoder siden var mindre bra, mens forrige ukes episode var grise-bra igjen :)

Men jeg er glad, varm inni meg, og lykkelig for at de holder på enda lenger!

+ at de lager en film innen 2008 :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...