Döden Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vurderer fortsatt et 5.1-anlegg og har kommet over dette hos El-Kjøp. Vil dette fungere til mitt bruk? Tja, jeg skal kun bruke det til 'dagligdags'-mannen-i-gata-bruk, så at det er det aller nyeste og beste er ikke så viktig. Jeg skjønner nemlig at det ikke er vits å forlange i pose og sekk fra et slikt anlegg. Poenget, og spørsmålet, er om dette vil funke med tanke på, mannen i gata, meg? Jeg kommer forøvrig ikke til å spille på full guffe, da jeg bor i en ganske "lytt" tomannsbolig. Eller skal jeg heller investere i Yamaha HTiB 1000 fra Komplett? 1200,- er faktisk èn hel penger for en student. Takker for svar. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 har du høyttalere fra før av eller skal du kjøpe i et sett? Selv ville jeg gått for JVC grunnet at bakhøyttalerne er omnipolare. Utrolig god lyd i det anlegget + at jeg mener det anlegget har digitalforsterker Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 lyd blir det , sikkert grei lyd , men 5X50W leverer den ALDRIG I livet , men med di medfølgene høytalerne så er det helt sikkert greit Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det kommer an på om du ska ha det til film eller musikk..Til film duger det nok sikkert fint, men ikke til musikk.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Hovedsaklig til film ja. Breiker; Har ikke høytalere fra før av og må bruke medfølgende. Omnipolare = ? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 les her: http://miragespeakers.com/omnipolar_tech.shtml hele med omnipolare høyttalere er at du får et bedre lydbilde. JVC har lånt mirage sin teknologi på det feltet. Du burde sjekke hvor mye de minste mirage høyttalerne med omnipolar teknologi koster. Mener det er rundt 15k. Og det gir faktisk et ganske bra lydbilde. Det fine med jvc anlegget er at det faktisk fungerer veldig bra til musikk også. Hvis du ikke er av den som må spilles høyest og ha mest mulig bass Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Har du anlegget Breiker? Ellers takk for svar. Søren også; Elkjøp har satt opp prisen til 5999,- Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Beklager dobbeltpost, men måtte bare si at jeg fikk 6.200 kroner i lønn idag. Kommer nok til å gå for JVC-anlegget så sant jeg får det for 4.000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå