Joachim_F Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Etter suksessen med superseriøse GTR, har SimBin kunngjort at de jobber med enda en bilsimulator. Denne gangen får vi sette oss inn i klassiske fartsmonstre fra seksti- og syttitallet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dette var gledelig å høre. Har sett noen screenshots, og det lover bra. De gutta har peiling på å lage bilspill. Det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Høres kult ut, kanskje det endelig kommer ett spill med skikkelig Mustang lyd Håper jeg kan svi litt gummi med GT40n ;-) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvis de klarer å gjøre spillet like "realistisk" som GTR, kommer ihvertfall jeg til å kjøpe det. Har og hørt litt kvittring om GTR2 i det små... Simbin ser ut til å satse høyt på simulatorer, og jeg må bare si at de har fått en trofast kjøper / sjåfør i meg ihvertfall. Var på simbin's forum i går, og det ser ut som at de fleste som kjører er faktisk rundt 30. Tro hvordan det blir med legends, 60 i snittalder Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jepp, det som er bra med racing simulatorer er at det tiltrekker seg eldre personer. Slik at miljøet rundt spillet blir mye mer voksent. Vet om to tre stykker som spiller Live For Speed som er over 60 år :!: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Oooohh! Dette må bare bli bra! Men litt off topic, hvordan var skademodeleringen i GTR? Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Høres veldig lovende ut GTR var bare et spill jeg "måtte" ha etter å ha prøvd demoen. Elsker realistiske bilsimulatorer (selv om jeg dog må innrømme at jeg spiller mest i Arkade modus foreløpig til jeg føler jeg mester spillet skikkelig ) Skikkelig fartsfølelse, realistisk og bra grafikk er ting jeg virkelig setter pris på GT Legends står nå på ventelista mi over spill jeg skal kjøpe. Eneste jeg har å utsette på GTR er at jeg ikke får til skikkelig Antialiasing på veien uansett hva jeg stiller på. Veikanten forover er veldig hakkete, noen som har forslag om hva som kan gjøres? Har prøvd å sette AA og AF til både 2x og 4x i skjermkortinnstillingene, men det hjelper ikke. Har Geforce 6600 GT. Bra det kommer bilspill for "Voksne" (er selv 31 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg