Joachim_F Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvis du ikke orker flere sanntidsstrategispill basert på andre verdenskrig eller et eller annet generisk fantasiunivers, bør du kanskje ta en titt på Heaven Vs. Hell, hvor kampen står mellom himmelen og helvete. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dette hørest jo faktisk ganske spennende ut da... Jeg må selv si at jeg er en av de som er rimelig lei alle spill som har noe med 2 verdenskrig å gjøre. Men hvis dette blir like spennende som det hørest ut som så kommer det til å stå på ønskelista mi i 2006 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kan bli artig spill, kansje jeg må be noen av mine kristene venner på en gud vs. menneskeheten kamp Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Haha. Vet ikke om det er noen som så en av de siste South Park episodene hvor Kenny spiller noe sånt.... Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Artig dette her. Håper spillet klarer å overbevise. Litt rart foressten, jeg har tenkt en stund på hvor interessant det kunne vært med et Gud og engler VS Sat. og Demonene spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg