netsurfer79 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei! Kommer dere til å forandre på sidene slik at vi som bruker Opera (og d blir stadig fler av oss) kan se sidene på en bedre måte? Per nu ser d nemlig ikke ut... på forhånd takk Andreas Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Mulig å poste en Print Screen så vi kan få se? Hvis du mener Skinnen på forumet, kan du skifte den hvis du ikke viste det. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Heisann Bruker selv Opera fast, og er godt irritert over designmanglene. Slik som f.eks forskyvningen av ingressene på forsiden og skjeve kolonner. Designet har i utgangspunket blitt trikset til for å fungere sammen med Opera, men for en stund tilbake sluttet scriptet vi bruker å fungere mot Operas nye lesere. Etter det har det dessverre blitt stående slik. Vi skal imidlertid gjøre en del forandringer i designet i løpet av mai, og da håper jeg vi skal få på plass full kompatibilitet med Opera og Firefox. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Synes det fungerer utmerket i firefox jeg... har iallefall ikke lagt merke til noe som ser merkelig ut. Nå har jo ikke jeg sjekket i exploder dog... Lenke til kommentar
netsurfer060279 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Her er et screenshot av siden i opera Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det der så litt rart ut. Så rotete er det ikke i Opera her i huset. Screenshot. Lenke til kommentar
netsurfer060279 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ojda.... Sry, min feil! jeg innså nettopp at jeg hadde satt på litt for aggressiv filtrering i filter.ini-fila til opera... Så etter å ha modifisert den littegranne, kom siden fram akkurat som hos Cesium e. Ble plutselig litt mer trivelig å se på nå! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Flott å høre! Syntes litt synd på deg en stund der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå