bernini Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hei Måtte lage en side til russebilen vår i full fart og har derfor brukt tabeller, siden jeg ikke er så stø på css. Problemet er det ikke fungerer som det skal, tabellen med de blå stripene har høyde 100%, men i Firefox, Opera og IE 5.2 for mac fungerer det ikke, fungerer flott i Safari. Vet det er vanvittig dårlig kode, men har ikke tid til å gjøre noen voldsomme endringer. Ønsker også en liten tilbakemelding på siden ellers. Takker for svar Edit: Ja, det er det, står egentlig i topic da, men her er den. Endret 26. april 2005 av gordito Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) never mind Endret 26. april 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Sett bakgrunnen som repeterer nedover i tabellen på body (bruk litt CSS ) body {background: url(bilde.gif) center repeat-y; } Men for en russebil! Kor masse penger har gått med på den der?! Lenke til kommentar
bernini Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Sett bakgrunnen som repeterer nedover i tabellen på body (bruk litt CSS ) body {background: url(bilde.gif) center repeat-y; } Men for en russebil! Kor masse penger har gått med på den der?! Den har kostet alt for mye, men vi får forhåpentligvis det meste igjen. Har gått med utallige arbeidstimer.. Skal prøve det senere, har ikke tid nå, MÅ øve litt til tentamen 3MX.. har ikke gjort en dritt, greier ikke konsentrere meg.. Lenke til kommentar
resol Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 faktisk en av de mest rene(stilmessig) russebilene jeg har sett, uten masse reklame, navn som ser ut som det er skrevet i dyp narkose og ufattelig dårlig malingsjobb genrellt. Bra jobba men jeg hater dere russ for det Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Prøvde det nå, men fikk et lite hakk på venstre side i IE.. hva kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå