Pysj Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 4Gb fra Samsung Her ser du Samsungs både største og minste minnebrikke noen sinne. I tillegg til at den er energikresen, har den hastigheter som kiler i magen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Øhhh.. Var det et ordentlig bilde av den, eller en veldig dårlig etterlikning? I så fall så det ikke ut som et minnekort =P 4 GB er mye da Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Artikkelforfatter: Pikselstørrelsen varierer fra skjerm til skjerm, og duger derfor overhodet ikke til å vise størrelsen på noe. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 OneNANDs kapasitet er anslått til å kunne lagre 250 bilder tatt med et kamera med 5 megapiksler, eller ca. 120 musikkfiler. Kameraet mitt er på 5 megapiksler, og jeg kan lagre ca 450 bilder i beste kvalitet på mitt 1GB minnekort (kameraet benytter JPEG-komprimering). Hadde jeg hatt 4GB kunne jeg med andre ord lagret 1800 bilder. Jeg antar derfor det i artikkelen er snakk om 250 bilder i et ukomprimert format? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg