Syn-Sam Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei, hvordan er det å bestille CPU og RAM fra USA? Er det noe problem i forhold til spenning og slikt? Jeg skulle ikke tro det, men... Noen som har bra erfaring med noen webshopper der? Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er ikke noe problem med CPU'er. www.newegg.com og www.sparco.com er bra Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvordan er det med toll/mva osv da? Frakt? Kan jo muligens gjøre et kupp på denne måten da, når jeg ser prisene "borti der". Men ettersom jeg ikke har sett så mange som gjør det, må det være noen negative sider? Garanti? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Pass på at ikke tollavgiften spiser opp gevinsten. Det kan fort bli dyrere hvis du bare skal kjøpe småting. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva med RAM? Går fint det og.. Det er PSU'er det er farlig med. I USA har de en spenning på 115w mens i norge har vi 230. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 www.newegg.com og www.sparco.com er bra Fra Newegg: Newegg.com does not currently ship internationally; we only deliver to locations within the United States and to Puerto Rico. Så newegg funker dårlig om du ikkje kjenner noen i statene. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Gevinsten er ikke SÅ viktig, faktisk. Det er mer tilgjengelighet det går på. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 www.newegg.com og www.sparco.com er bra Fra Newegg: Newegg.com does not currently ship internationally; we only deliver to locations within the United States and to Puerto Rico. Så newegg funker dårlig om du ikkje kjenner noen i statene. Fint at jeg gjør det da Men bekalger, dette viste jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå