Gå til innhold

Tilbakemeldinger til Posten Norge AS

Anbefalte innlegg

For halvannet år siden bestilte eg to AMD-prosessorer fra USA, fra en butikk som leverte handplukkede steppinger til overklokkere. Prosessorene ble sendt fra butikken tirsdag kveld norsk tid, og levert på døren fredag formiddag hjemme hos meg.

Tar som regel omtrent like lang tid her i Norge, og da må eg på posten å hente pakken sjølv.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at Dere har tatt i bruk alternative midler for tilbakemeldinger. Forhåpentligvis så vil Dere gi tilbakemeldinger på tilbakemeldingene Dere får her.

Mitt bidrag går på valgfritt postkontor som blir tilbudt av bla.a. komplett.no og andre netthandler. Praktiseringen av dette er forskjelling fra butikk til butikk. Noen bruker ikke V3-lapper og andre bruker PIB-adressen som leveringsadresse.

Hadde det vært mulig å få et dokument som man kunne sende til de butikkene (eller aller helst en lenke til Deres nettsted med et slikt dokument) slik at man kunne gjøre disse butikkene oppmerksomme på at måten de implementerer valgfritt postkontor på ikke stemmer over ens med Deres retningslinjer.

Når det er sagt så er postgangen her i Finnmark fortsatt ikke tilfredsstillende.

Håper på snarlig svar.

Med vennlig hilsen

Terje N. Monsen

(Hvis mulig legg også en PM til meg når dere har besvart denne posten i forumet)

Lenke til kommentar

LOL :!:

Også en litt mer seriøs ting, jeg bestilte en mobil fra lefdal, og fikk mail om at den ble sendt på fredag.. Men sporings # sier noe annet..

Dato Kl Hendelse Poststed

10.08.07 14.32 MOTTATT DATA OM SENDING 9999 INGEN NY POSTADRESSE

Burde det ikke ha stått noe mer om den hadde blitt sendt på fredag ?

Lenke til kommentar
LOL :!:

Også en litt mer seriøs ting, jeg bestilte en mobil fra lefdal, og fikk mail om at den ble sendt på fredag.. Men sporings # sier noe annet..

Dato    Kl    Hendelse    Poststed

10.08.07  14.32  MOTTATT DATA OM SENDING  9999 INGEN NY POSTADRESSE

Burde det ikke ha stått noe mer om den hadde blitt sendt  på fredag ?

9261750[/snapback]

Jeg har samme problemet med en pakke fra SHG som ble sendt på fredag.

Lenke til kommentar
Kan se ut som at de sender fra utlandet. Da kommer det ikke noe her før den kommer til Norge.

Hadde det stått postadresse så hadde den blitt sendt fra Norge.

9261786[/snapback]

Jeg tror ikke lefdal sender fra utlandet.. De har jo lik nettbutikk som elkjøp, og samme eiere, og elkjøp sender da fra norge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Venter en pakke fra netshop.

27.28.07 12.48 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

24.08.07 19.26 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Kom til omlastingsterminalen idag, også må den bli liggende der, 2 km ifra meg helt til i morra for at jeg skal få henta den?!

Transporttida og sånn var fin den, det har jo vært helg.

Men at jeg ikke kan få henta den ut når den er i byen, det er for DÅRLIG.

Enten kunne jeg henta den på omlastingsterminalen, ellers må de kjøre flere biler til postkontorene.

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar
Venter en pakke fra netshop.

27.28.07      12.48    REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL        7007 TRONDHEIM

24.08.07      19.26    INNLEVERT POSTTERMINAL                      0024 OSLO

Kom til omlastingsterminalen idag, også må den bli liggende der, 2 km ifra meg helt til i morra for at jeg skal få henta den?!

Transporttida og sånn var fin den, det har jo vært helg.

Men at jeg ikke kan få henta den ut når den er i byen, det er for DÅRLIG.

Enten kunne jeg henta den på omlastingsterminalen, ellers må de kjøre flere biler til postkontorene.

9370023[/snapback]

Var jo det jeg skrev også. Helt enig. Må alltid vente en dag ekstra på at pakken skal komme til postkontor.

Lenke til kommentar

Jeg bor i Kristiansand og bestiller mange ting fra Sandefjord (komplett etc), men det som irriterer meg er at pakken må innom Oslo først, også sendes til Kristiansand. Sandefjord er jo nærmere enn Oslo, så da er det jo logisk at pakken burde sendes fra Sandefjord. Selv om det er en diger postterminal i Oslo. Kanskje Sandefjord burde fått en selv, slik at pakken ikke trengte å bli sendt til Oslo viss den skal sydover.

Kunne ha krysset av en dag på kalenderen viss den kom direkte fra Sandefjord

Men ellers så hyller jeg sms-varsling, og kanskje kritiserer at pakken stopper opp litt i helgene. Trodde at postbilene/togene (fra Oslo) kjørte på Lørdag, men det kan jo være at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg er helt enig der. Bor selv i Kristiansand og blir like irritert over dette vær gang. Dette skjer heldigvis ikke med PSdata, da de holder til i Grimstad.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig der. Bor selv i Kristiansand og blir like irritert over dette vær gang. Dette skjer heldigvis ikke med PSdata, da de holder til i Grimstad.

9370603[/snapback]

PSData holdt til i Arendal sist jeg sjekka, og sender så vidt jeg vet pakker rett til Kristiansand uansett om de skal til Arendal eller Oslo.

Lenke til kommentar
Selv om det er en diger postterminal i Oslo. Kanskje Sandefjord burde fått en selv, slik at pakken ikke trengte å bli sendt til Oslo viss den skal sydover.

Nå ligger det en stor postterminal på Borgeskogen i Stokke (mellom Sandefj og Tønsberg). Det var der Komplett leverte til før. Men vet ikke hvordan det er nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...