Gå til innhold

Tilbakemeldinger til Posten Norge AS

Anbefalte innlegg

Jeg syns dere gjør en god jobb jeg. Bor i Bardu og det tar tre-fire dager å få en pakke opp fra Østlandet, det er ikke mer enn tiden det tar å forflytte pakken oppover.

Dessuten har dere en meget hyggelig betjening på Posten i Bardu.

Ble dessuten ringt opp av posten da jeg bestilte en pakke med adresse til svigers for å bekrefte at jeg hadde sendt til rett adresse. Det er service det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg sitter her nå og venter på en pakke som kommer med posten. Den ble igår "Videresendt" fra Oslo klokken 09.16, men nå, 10.38 neste dag, har det ikke blitt noen oppdateringer i sporingen. Og Oslo er bare 45 min unna.

Edit: Tok sin tid.. 01.08.07 10.49 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL

Endret av Jahve
Lenke til kommentar

Ikke helt sikker på hvordan det er i Oslo sammenlignet med Tromsø, men jeg vil tro at det er noe av det samme. Selv om pakker blir registrert tidlig om morgenen så betyr ikke det at pakken er på tur ut av terminalen i det den blir registrert på transportbåndet. Den blir nemlig liggende igjen slik at man kan sampakke med brev/klump og dermed blir det færre avganger og mere penger spart for Posten. Denne avgangen er gjerne på natta når det gjelder servicepakker(3'er).

Lenke til kommentar

Bestilte ny telefon fra gsm.no nå på tirsdag og i dag kl. 11:10 var den registrert i Sarpsborg. Sjekket i stad, men ingen oppdateringer enda. Håper jeg får den i dag, men siden den er en servicepakke, får jeg den sikkert imorgen.

Lenke til kommentar

Nå har pakka stått på:

07.08.07 08.06 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO

til nå, så jeg begynner å lure på hva de driver med der borte..

Edit: Da var den kommet, står at den ankom postkontoret kl 11:31 men dukka ikke opp på sporing siden før nå.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

08.08.07 18.27 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR

08.08.07 09.13 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt 2640 VINSTRA

07.08.07 12.07 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR

06.08.07 09.49 VIDERESENDT 0024 OSLO

03.08.07 20.27 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S

Feilsendt til Vinstra, skulle egentlig til Ringebu.

Fra Ringebu til Vinstra er det ca 24 km , nå er den sendt tilbake til Hamar, som er ca 117 km unna.

Merkelig at de ikke kunne sette den av i Ringebu istedenfor og ta den med helt til Hamar.

Lenke til kommentar
Dato    Kl    Hendelse    Poststed

08.08.07  14.55  INNLEVERT POSTTERMINAL  3169 STOKKE

Tror dere denne vil dukke opp i Skien innen helga? :)

9234171[/snapback]

Ja, den bør være på Kjørbekk i morgen tidlig og på ditt postkontor i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, så dere får ha meg unnskyldt om dette er nevnt før.

Har av og til bestilt varer fra USA. Har fått dem sendt med UPS eller Fedex. Prisen jeg har betalt er ca. den samme som jeg betaler for å få sendt den samme pakken fra oslo (jeg bor i en større by i nord-norge). Det som er gøy er at det tar like lang tid å sende en pakke fra vestkysten av USA som det tar å sende den fra Oslo til meg, og da har jeg trukket fra tollbehandling. Tror posten har mye å hente på effektivitet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...