Gå til innhold

Tilbakemeldinger til Posten Norge AS


Anbefalte innlegg

En klagepostkasse er en praktisk og enkel ordning. Hvorfor et avansert skjema? Hvorfor ikke bare "<lokasjon/butikk:> og <skriv tilbakemelding her:> "

 

Slike klagetelefoner du henviser til er ofte ekstremt dårlig bemannet og har ofte lang ventetid fordi de ikke er prioritert. Ringer man vanlige numre og vil klage blir man ofte viderekoblet i en evig rundans til man gir opp eller at den som tar i mot beskjeden aldri videreformidler den.

 

Tilbakemelding via internett er også kjekt, men det gjelder kun for de som faktisk bruker interenett, samt de som har internett som ikke er redd for å lete seg frem til en slik klageside som kanskje ikke er informert om en gang. I tillegg har du en stor andel brukere som ikke benytter internett men som benytter snail-mail tjenester.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går (24. april) fikk jeg hentemelding for en postpakke som var ankommet postkontoret den 11. april!

 

Denne brukte så lang tid på å komme frem, at til og med duplikatmeldingen som blir sendt 7 dager etter pakkens ankomst rakk å komme frem før.

 

Siden jeg allerede hadde hentet pakken, ble det en bomtur på postkontoret :mad:

Lenke til kommentar

Er vel stort sett fornøyd MEN. Bestilte et kabinett og en strømforsyning hos komplett og betalte de samtidig. I følge pakkesporing ble de også postet samtidig. Alt gikk bra helt til Oslo. Dær ble en pakke sendt dagen etter den annkom men den andre lå dær i 2 dager før den ble videresendt.. What is going on? Det er da logisk at de skulle annkomme same dag? :hmm: men her kommer strømmforsyninga 2 dager etter kabinette..

Iriterende. Forventer jo at det IKKE skal t 5 dager Nordover til troms når det går 2 dager med lastebil. ligger i 3 dager å støver i løpe av turen sin.

Lenke til kommentar

Ukens sukk: Posten har hatt det så moro med å leke seg med postsendingene, at jammen røk ikke pakkingen rundt pakken. Pakken inneholdt to album som var tapet sammen for sikkerhetsskyld, nettopp hvis det tykke gråpapiret utenfor skulle ryke. Men kun det ene albumet kom frem, og her sitter jeg med skjegget i postkassen. Brevsendinger er jo ikke assurert heller, og ikke har jeg sporingsnummer.

 

Kundetelefonen? Ble sendt vidre til en som ble forbannet over at jeg kunne finne på å ringe henne direkte... "Å, ble du overført?..." Også ble jeg overført tilbake, og kom til slutt frem til at mottager måtte fylle ut savnet-melding på sitt postkontor. Blir så oppgitt over at det ikke går ann å få snakke med noen som vet hvordan sakene skal håndteres.

Lenke til kommentar

Jeg synes posten har trivelige kundebehandlere og de har alltid hjulpet meg. Der synes jeg dere er bra. Noe dere kunne gjort bedre, Posten AS, var og etablert slike utløsningsbokser som dere har i de store byene i andre byer og, men det kommer vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Igjen roter Posten det til... UPS bruker tydeligvis Posten det siste stykket, og når posten skal levere bedriftspakker på døren går det jo alltid galt. Tok 3 dager, og ble ikke levert på døren.

5985057[/snapback]

UPS kommer med egen bil og mann i flott UPS-uniform her, men det er Oslo?

 

EDIT: FedEx bruker Posten Norge AS.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Igjen roter Posten det til... UPS bruker tydeligvis Posten det siste stykket, og når posten skal levere bedriftspakker på døren går det jo alltid galt. Tok 3 dager, og ble ikke levert på døren.

5985057[/snapback]

UPS kommer med egen bil og mann i flott UPS-uniform her, men det er Oslo?

 

EDIT: FedEx bruker Posten Norge AS.

5985873[/snapback]

 

Bor litt utenfor Bergen, så er sikkert derfor de ikke kjørte selv...

Lenke til kommentar
Igjen roter Posten det til... UPS bruker tydeligvis Posten det siste stykket, og når posten skal levere bedriftspakker på døren går det jo alltid galt. Tok 3 dager, og ble ikke levert på døren.

5985057[/snapback]

UPS kommer med egen bil og mann i flott UPS-uniform her, men det er Oslo?

 

EDIT: FedEx bruker Posten Norge AS.

5985873[/snapback]

 

Savner UPS mannen min :) Alltid like blid og leverte gjerne pakkene på skolen eller jobb hvis jeg ikke var hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Noen ganger har det vært store bulker i pakkene jeg har bestillt. De kunne vært litt mer forsiktig og kanskje gjøre jobben litt fortere.

 

amen

Lenke til kommentar
Hvorfor startet Posten denne tråden?

De er ikke mye inne med tillskudd i diskusjon. dessuten tviler jeg litt på at de vil bli noe bedre av denne tråden.

5987197[/snapback]

 

for og få tilbakemeldinger fra dere vel. grunnen til at de har forlatt tråden er vel som jeg har nevnt tidligere at dette bare er sklidd ut til og bli en klagetråd for fjortiser som er sinna for at det nye kabinettet deres ble litt forsinka.

 

ikke akkurat mye konstruktiv tilbakemelding ute og går her.. selvsagt skjer det uhell som gjør at noen pakker av og til blir sendt feil, forsinket eller et eller annet.. men da må dere ikke glemme de tusenvis av alle andre pakkene som kommer smertefritt frem hver eneste dag!

 

hadde man regnet på dette så tror jeg nok dere ville sett at feilprosenten faktisk ikke er så grusomt høy. og litt feil er ikke til og unngå når det er snakk om en såpass stor bedrift med så mange forskjellige ledd og personer involvert.

Lenke til kommentar
Phax: Det varrierer nok. Hver tredje sending med posten jeg har å gjøre med, blir det et eller annet tull med. Enten innholdet blir ødelagt/mistet, oppkravet ikke krevet inn, sendingen returnert uten grunn, sendingen bruker tre ganger lenger tid enn planlagt.

 

Ubrukelig.

5987298[/snapback]

 

høres grusomt mye ut. Jeg handler mye på nett, og sender ofte pakker hit og dit, og har vel strengt tatt bare opplevd problemer en 2-3 ganger som jeg kan huske. og hvertfall en av de var min egen feil pga dårlig embalering.

Lenke til kommentar

Posten skal ha skryt for et fantastisk bra brevpost-tilbud. Det fungerer alltid, raskt og uten problemer (jobben sendte til sammen ca 5000 pakker som brev, hvor bare 2-3 forsvant).

 

Problemet er da at Posten ikke har NOEN seriøse forsikringstilbud. Brevpost med forsikring (f.eks 5000kr) hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar
Phax: Det varrierer nok. Hver tredje sending med posten jeg har å gjøre med, blir det et eller annet tull med. Enten innholdet blir ødelagt/mistet, oppkravet ikke krevet inn, sendingen returnert uten grunn, sendingen bruker tre ganger lenger tid enn planlagt.

 

Ubrukelig.

5987298[/snapback]

 

høres grusomt mye ut. Jeg handler mye på nett, og sender ofte pakker hit og dit, og har vel strengt tatt bare opplevd problemer en 2-3 ganger som jeg kan huske. og hvertfall en av de var min egen feil pga dårlig embalering.

5987333[/snapback]

Altså, bestilling fra norske nettbutikker fungerer helt fint, så lenge man ikke ønbsker noe ekstra(f.eks. hjem-på-døren, som ALDRI har fungert. Prøvd fem ganger, ALDRI klart det uten masse klaging). Problemene oppstår med brevsendinger som ikke kan spores(har på følelsen at Posten nedprioriterer sånt...).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...