Gå til innhold

Høytalere til pcen. "1400kr,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan da mener du? Ja jeg skal vell går for 2.1 men har ikke peiling på hva slags? er ganske kresen på lyd, men er ikke stin av penge... men sitter å gruer meg over lyden på disse jævlige høytalerene som er på pcen nå :(

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304589&cks=PRL disse er de jeg har sett på. Høytalerene vil bli brukt til både spilling og musikk!

Jeg ville så absolut ha valgt de høyttalerene der ja, de er kjempe bra til den prisen! Spiller utrolig høytt og med masse bass, så du vil nok ikke bli skuffa når du bruker de til film og spilling :thumbup:

(De er nok ikke på linje med hifi anlegg, men disse duger så absolut til PC!)

Husk at du må ha lydkort som støtter 5.1 lyd da, men det hadde du vel...

Lenke til kommentar

for meg så sto valget mellom Creative og Logitech. Endte på Logitech og veldig fornøyd med de. litt overdimensjonert bass er det jo, men monitorene låter til gjengjeld veldig bra synes jeg. Har ikke hørt creativ sin løsning men den har fått mye skryt og skal kanskje være hakket bedre til musikk har jeg hørt. mens logitech er vel mer egnet til film.

skal du ha bedre en dette så må man vel begynn titte på klipsch sine løsninger, men de koster jo deretter også..

Lenke til kommentar

joda jeg synes også logitech anlegget mitt funker fint til musikk, (jeg har forresten z2200, ikke z2300 ettersom det er en stund siden jeg kjøpte)men når jeg gjorde research på disse to anleggene kom jeg frem til at creative var bedre på musikk gjengivelse.

men valgte likevel logitech pga av et par hundre i prisforskjell og et bedre design i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...