Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei, har et chieftec aluminiums kabinnett i sølv! Går det ann å få kjøpt sidedør med plexiglass til dette? Er lite hypp på værken å skjære i den jeg har nå eller sette på en TUNG sidedør i stål Takker for alle råd, vil ikke ha lenker til steder hvor de proffe viser hvor "enkelt" det er å gjøre det selv.... har sett nok av de Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Svar noen a pleaase Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Det er ganske mange chieftec modeller... Kan du spesifisere deg litt? Du kan jo alltis kjøpe vindu og montere selv... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Har ikke lyst til å montere selv.... har midi tower i aluminiums serien ax et eller annet klin likt dx serien bare aluminium er forskjellen tror jeg.... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Gå inn på komplett.no og søk på sidedør. Tror de er metall, men med tanke på at all det metallet er borte, blir det ikke store vekt forskjeller... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 sikker på at jeg kan ha mettalsidedøra på? at det ikke blir for store vektforskjeller lissom.... Veier glasset mye?? hadde vært litt kult... noen som kan si meg noe bra lys å ha i kabinnettet!? har hørt at kald katode er ***** statisk, det er litt dumt... vil også bli glad for noen som kan si meg hvor jeg får sidedør m.vindu i aluminium til chiefteck midi Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 HJELP! Må ha sidedør.. Lenke til kommentar
Bateau Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 jeg tror ikke det er glass, det er vell plexxi.. :smile: eller accryl (noen av det samme) du kan jo sjekke microplex (eller hva det var) dem har det sikkert... (?) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Har selvfølgelig sjekka microplex, men finner ikke sidedør MED plexiglass i ALUMINIUM :sad: Noen flere som kan si meg HVOR jeg får kjøpt dette UTEN å gjøre det selv? har IKKE lyst til å skjøre istykker døra mi Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 hvor ble det av alle andre svarene a? velvel noen? hjelp? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 noen som vet får jeg får tak i deeeeet...! *sukk* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Spörte komplett selv og de sa at de IKKE har en sidedör for alu. Sidedöra i sölv har en litt annen farge enn alu kabinettet. Du er nok desverre nödt til ä lage den selv, ja.. Microplex har heller ikke.. Det kommer sikkert etterhvert! Bare vent litt! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Har du ringt rundt, eller kontaktet chieftec Btw: det heter chieftec ikke chieftech _________________ Vann, sukker, syre (karbondioksid), farge (E 1500), surhetsregulerende middel (E 338), aromaer (Bla, koffein) [ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-07-10 17:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå