Gå til innhold

mistet kabel til Casio Exilim Pro EX-P700

Anbefalte innlegg

heisann, jeg har et kjedelig problem, jeg mistet både ladder og usb-kabel til kameraet mitt her for litt siden og må nå rett og slett kjøpe nytt

i tillegg til at ny lader koster masse penger (opp mot 600kr) så finner jeg ikke ut hvilken kabel jeg skal kjøpe

Komplett var også usikre på hva jeg trengte (jeg sendte mail og spurte) og lurte på om dere kunne hjelpe meg isteden..

de mente at jeg kanskje trengte denne:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124821&cks=PRL

problemet er at den ikke ser ut til å ville passe i kameraet mitt. Har en mer "firkantet", liten utgang.

Altså, jeg trenger å finne ut hva slags type usb kabel jeg må kjøpe. er det noen her som har kameraet, eller har mulighet å svare, så hadde jeg vært veldig takknemmelig!

mvh Bernt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gjøre ett av problemene dine lett, så kan du heller kjøpe en kortleser for SD kort. Er i mange tilfeller billigere enn ny USB kabel, spesielt om du må kjøpe originalt.

Lader kan jeg ikke hjelpe deg med, men butikken der du kjøpte kamera skal kunne hjelpe deg med det...

Lenke til kommentar

Ja, ettersom Casio bruker SD kan du bruke denne kortleseren. Den kan også ta mange andre kort om nødvendigheten skulle by seg en gang i fremtiden.

Ellers får du rene SD kortlesere for en billigere penge, men jeg fant ingen på Komplett nå. Uansett sparer du bare noen få kroner, og det er jo veldig greit å ha støtte for andre formater også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...